Midgar Wolf ha escrit:Les últimes coses que he vist:
Jigoku Shoujo, la primera temporada. M'ha agradat en certs moments pero es fa una mica massa repetitiva i el final tampoc es gran cosa, no tinc gaires ganes de veure les temporades següents.
Link
koroki ha escrit:Has vist Eyeshield 21? per mi es de les millors series d'sports que he vist mai.
Poter li donu un cop d'ull que ara m'agrada la formula 1 xD
trust17 ha escrit:Ara mateix Bakuman, després em toca Toradora, i 30 més que tinc al disc dur...
Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.
Darko ha escrit:Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.
N'has vist l'anime i no el manga? ._________.
Darko ha escrit:Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.
Hachi ha escrit:trust17 ha escrit:Ara mateix Bakuman, després em toca Toradora, i 30 més que tinc al disc dur...
A veure quan miro Bakuman,![]()
Toradora està molt bé, tot i que no l'he acabada per vaga ><
Hachi ha escrit:Darko ha escrit:Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.
Woo, anime, està acabat? Poster miro l'anime xD (tots sabeu que em fa pal llegir manga)
trust17 ha escrit:Hachi ha escrit:Darko ha escrit:Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.
Woo, anime, està acabat? Poster miro l'anime xD (tots sabeu que em fa pal llegir manga)
Espera que jo també ho posaré però m'expresare amb "més discreció"...
(tots sabeu que em fa pal llegir manga a no ser que sigui escencialment escencialmenys 4 o 5 que estic esperant a que acabin per fer zasca, i així no tinc que esperar així d'impacient:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(més o menys el que faria al llegir-mel i esperant al següent xD)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant