(en segueixo més però ara mateix no recordo xD)
Hachi ha escrit:+100
Només llegeixo manga, si veig un anime que m'agrada molt, i necessito saber com segueix, perquè llegir per internet o m'agrada >< (després acabo amb els ulls vermells ;_;
Hachi ha escrit:Darko ha escrit:Midgar Wolf ha escrit:Eyeshield21 en el seu moment em va agradar, especialment l'episodi del retorn d'en Musashi.
N'has vist l'anime i no el manga? ._________.
Woo, anime, està acabat? Poster miro l'anime xD (tots sabeu que em fa pal llegir manga)
koroki ha escrit:Els primers capitols de Eyesield estan bé, prou ben animats i tal. Llavors es un cancer de relleno i dibuixos de mancos. A sobre no acaba.
trust17 ha escrit:koroki ha escrit:Els primers capitols de Eyesield estan bé, prou ben animats i tal. Llavors es un cancer de relleno i dibuixos de mancos. A sobre no acaba.
Es una serie que no mirare
koroki ha escrit:trust17 ha escrit:koroki ha escrit:Els primers capitols de Eyesield estan bé, prou ben animats i tal. Llavors es un cancer de relleno i dibuixos de mancos. A sobre no acaba.
Es una serie que no mirare
Et recomano el manga encarnidament.
koroki ha escrit:Estic mirant Chuunibyou demo Koi ga Shitai! i simplement m'encanta.
Taishi ha escrit:koroki ha escrit:Estic mirant Chuunibyou demo Koi ga Shitai! i simplement m'encanta.
+1
Yui-chan ha escrit:10h quin rallaso xD
koroki ha escrit:Estic mirant Chuunibyou demo Koi ga Shitai! i simplement m'encanta.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants