Dragonball - FanManga´s

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Dragonball - FanManga´s

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 abr. 2009 00:31

Al final m'he decidit a fer una mini resenya als fan manga de Dragonball.

Molts coneixereu Dragonball AF, allà al 1997, quan es va acavar GT, els japonesos, descontents amb el final de TOEI Animation, van divulgar que hi hauria una continuació de Dragonball anomenada AF d'una forma ben sutil: amb un dibuix d'un suposat Goku SSJ5 al més pur estil Toriyama amb el logotip Dragonball AF.

Aquí l'imatge: http://mx.geocities.com/dblinkzz/dbaf/DBZ_Goku_SSJ5.JPG

Això va despertar a un seguit d'aficionats, que amb més o sobretot menys talent, van desbordar la red amb rumors i falses imatges de personatges com Gohan SSJ4 (aquesta molt a destacar, la podeu veure aquí: http://mx.geocities.com/dblinkzz/dbaf/D ... n_ssj4.gif), en la qual s'apreciaba un tal Studio Stomita, suposats responsables de l'animació que habia de portar l'èxit allà on GT només va portar fracàs. No m'extendré més en parlar d'AF, Art Fan, April Fools, After Future, o el que sigui, doncs els fan mangas ocupen el tema del post. 10 anys després, un japonés (com no) amb molt de talent va començar a dibuixar un manga basat en la continuació del GT, anomenat DB AF. Arriven noves pàgines el dia 1 de cada mes, i a vegades i amb una mica de sort alguna entre mes, a part d'algún fan fart seu de molta qualitat.

Podeu visitar el seu blog aquí: http://blog.livedoor.jp/toyble/?blog_id=1561384

L'altre fan manga del moment és DBM, o Dragonball Multiverse, en el qual ens arriva en castellà cada dimecres i diumenge aquí: http://www.dragonball-multiverse.com/es/accueil.html

És un manga divertit, sense massa història, on s'aprecien combats i més combats, i què carai, també ens fa riure. L'història es basa en una continuació de Z, on s'organitza un torneig per decidir el guerrer més fort de tots els espai/temps.
Els autors són en Salagir i en Gogeta jr, que alguns potser el coneixereu per la seva obra inacabada (però no menys a destacar) Dragonball NG, o Next Generation.



I aquí el link de DBNG, per si li voleu donar una ullada, on a més del manga hi han fantàstiques il.lustracions: http://gogeta-jr.supafan.net/


Espero us hagi agradat, un cordial i amistós salut a tots.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 10 abr. 2009 03:10

Wow, bona ressenya Maki XD......posant més posibles noms de AF jo tenia entès k era Another Future....XD
un spoiler ha escrit:PD: en quant a la trama d'AF, pel k he vist i sentit, anava sobre un Goku malvat d'energia negativa que atacaba la Terra no?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 abr. 2009 14:11

Jako-kun ha escrit:Wow, bona ressenya Maki XD......posant més posibles noms de AF jo tenia entès k era Another Future....XD
un spoiler ha escrit:PD: en quant a la trama d'AF, pel k he vist i sentit, anava sobre un Goku malvat d'energia negativa que atacaba la Terra no?


un spoiler ha escrit:No, tracta sobre el fill d'en Goku i d'una Kaioshin que pretén dominar l'univers. Com van tenir el fill ja és un misteri XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 12 abr. 2009 19:01

Ganes de allargar una serie -.-U

Per molt estima que tinguis a una serie ha de acabar un dia un altre. Allargarla sol ser sempre dolent.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 12 abr. 2009 21:53

koroki ha escrit:Ganes de allargar una serie -.-U

Per molt estima que tinguis a una serie ha de acabar un dia un altre. Allargarla sol ser sempre dolent.


Hi han fans que es troben perduts quan acaba la seva sèrie preferida.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 24 abr. 2009 12:32

L'altre dia k l'Elfangor em va parlar de DB Multiverse i em va explicar les situacions dels diferents universos, pos em va picar la curiositat i avui els he llegit, i haig de dir k no està gens malament......i hi ha situacions bastant bones XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 26 abr. 2009 23:41

Jako-kun ha escrit:L'altre dia k l'Elfangor em va parlar de DB Multiverse i em va explicar les situacions dels diferents universos, pos em va picar la curiositat i avui els he llegit, i haig de dir k no està gens malament......i hi ha situacions bastant bones XD


Mira, jo venia a dir mes o menys el mateix xD. M'està encantant aquest webcomic.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Xose » 27 abr. 2009 22:07

Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:L'altre dia k l'Elfangor em va parlar de DB Multiverse i em va explicar les situacions dels diferents universos, pos em va picar la curiositat i avui els he llegit, i haig de dir k no està gens malament......i hi ha situacions bastant bones XD


Mira, jo venia a dir mes o menys el mateix xD. M'està encantant aquest webcomic.


Ja t'hi val Sanse, jo t'ho vagi dir abans....
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 27 abr. 2009 23:59

Sanse ha escrit:M'està encantant aquest webcomic.


home, webcomic, webcomic no se si se'n pot dir aixís XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 28 abr. 2009 00:00

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:M'està encantant aquest webcomic.


home, webcomic, webcomic no se si se'n pot dir aixís XD
Perque mo?

es un comic en una web ô.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 28 abr. 2009 00:56

Xose ha escrit:
Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:L'altre dia k l'Elfangor em va parlar de DB Multiverse i em va explicar les situacions dels diferents universos, pos em va picar la curiositat i avui els he llegit, i haig de dir k no està gens malament......i hi ha situacions bastant bones XD


Mira, jo venia a dir mes o menys el mateix xD. M'està encantant aquest webcomic.


Ja t'hi val Sanse, jo t'ho vagi dir abans....


Aps, ja pot ser, ja pot ser, però me'l vaig començar a llegir quan me'l va recomanar l'Elfangor. No és res personal, es simplement que no recordo quan me'l vas recomanar.

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:M'està encantant aquest webcomic.


home, webcomic, webcomic no se si se'n pot dir aixís XD


Wikipedia ha escrit:Webcomics, online comics, or Internet comics are comics published on a website.


Ho diu la Wikipedia, els webcòmics són còmics publicats en una pagina web.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Elfangor » 28 abr. 2009 12:04

Jo tampoc veig perque no hauria de ser un webcómic...
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 ago. 2009 01:59

He trobat un FanManga nou, amb un dibuix més que acceptable... i una història horrible. Però vaja, ja que el post tracte sobre Fan Mangas de Dragonball (i només postejo els que trobo més rellevants, ja que n'hi han 40.000 i el 99% de molt dubtosa qualitat), aquí va el link: http://sebliet.blogspot.com/

Increïble, amb el que a mi m'agradaria saber dibuixar, si tingués la meitat de talent inventaria com a miním una història, sense anar més lluny, una mica més original, això segur. Nah, enveja puta.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 05 ago. 2009 09:30

pos d'aquest nou el dibuix no m'acaba de convèncer.....i la historia me l'he mirada per sobre i té alguns fallos
a tot aixó....gràcies a que has reviscut el post he recordat que ja debien haver tret noves pàgines de Dagon Ball Multiverse XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron