Anime Temporada Estiu '09

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Anime Temporada Estiu '09

EntradaAutor: Jako-kun » 21 maig 2009 13:17

Bé ja fa temps k ha sortit xo he aprofitat k l'han posada a Ramen Para Dos en castellà per posar-la aqui també, la llista d'anime dels mesos de Juny Juliol i Agost:

Imatge

De la llista, les que veig interessants (m'encanta especular encara k no en tingui ni idea XD) serien:

-La 3a temporada de Sayonara Zetsubou Sensei......enkra haig d'acabar la primera....xo wenu o.oU
- Element Hunters......blablabla shonen blablabla.....xo té un bri d'originalitat
- Tokyo Magnitude 8.0....pot ser wai
- Canaan.....aquesta me la penso mirar.....té molt bona pinta...tot deèn de com ho enfoquin
- Needless.......serà un cúmul d'antiherois....xo pot arribar a molar....O.o

- Cobra......esta be que en facin un remake i més els de Madhouse......xo no se perk mai m'ha caigut be en Cobra.....i aixó k lo retro sempre m'ha molat.....xo wenu......algun dia....

i n'hi ha d'altres k poden estar bé o algunes k fins i tot per gracia les miraria.....xo com k no he vist la primera temporada o el tema no em tira gaire no diré res XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 21 maig 2009 14:32

Spice and Wolf 2 (a més de Brain's Base, toma ya) és la que més m'interessa. Podré tornar a veure la Horo en acció (L)

I ja si torno a mirar anime sovint i tal, suposo que li faré una ullada a Tokyo Magnitude 8.0 (l'argument no sembla estar malament i és de BONES), Canaan, Umineko no Naku Koro ni (que suposo que serà com un spin off de Higurashi, tot i que igual m'he columpiat i no té res a veure, però vaja) i Bakemonogatari (és de SHAFT i el protagonista és/era vampir, necessito més raons?). I igual miro la de les noies del batxillerat artístic, tot i que no donen massa dades, pel rollo de identificació amb el tema i tal XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 21 maig 2009 15:17

Jo m'estic llegit el manga d'Aoi hana, és un yuri suau però no tracta només de que les noies només tenen una bona amistat, hi ha marro!
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 maig 2009 18:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Ark » 21 maig 2009 15:26

Així a ull m'interessen Tokyo Magnitude 8.0 i Canaan, depenent de com es presentin els primers capítols les seguiré mirant o no... Si veiés alguna de les altres ja seria perquè algú me les ha recomanat... Molt XD
Ark
Japan Fan

Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 21 maig 2009 19:14

Kerla ha escrit:Jo m'estic llegit el manga d'Aoi hana, és un yuri suau però no tracta només de que les noies només tenen una bona amistat, hi ha marro!
Havia llegit que la farien, pero no sabia quant ò.ó

Aixi comentes que es prou bo ><
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Onibaku » 22 maig 2009 19:13

La unica que em crida l'atencio es la de Spice&Wolf, les demes la veritat no em fan gaire el pes... i encara estic esperant per Rainbow de la temporada de primavera D:
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants