Dragon no Fansub

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Dragon no Fansub

EntradaAutor: surreak » 18 ago. 2009 12:24

Bones!
Obro aquest fil per anunciar de l'existència de Dragon no Fansub, un fansub de manga i anime en català. Estem fent vàries coses, i s'ha de dir que som força actius.
De moment, tenim Monster Hunter Orage i Monster Soul, de Hiro Mashima, acabades, mentre que encara tenim en procés Silvery Crow, Yankee-kun to Megane-chan, Suzumiya Haruhi no Yuutsu i Blazer Drive. També podeu llegir alguns one-shots interessants, com el cross epoch de Bola de Drac i One Piece, o el one-shot del Barça (FC Barcelona Monogatari), Island de Naoshi Komi, Tell me a lie de Gosho Aoyama... També fem anime, però en menys quantitat. De moment, hem hagut de cancel·lar el nou anime de Fullmetal Alchemist (ja que l'han llicenciat), però tenim alguna pel·lícula, i en breu estrenarem l'anime de Canaan.
Us ve de gust? Passeu-vos pel fansub i registreu-vos! Donem corda a l'anime i manga en català! :wink:
Gràcies!

Surreak, com a moderador i membre del fansub de Dragon no Fansub.

Dragon no Fansub
http://dragonnofansub.new-forum.net/
Manga i anime en català
surreak
Només tinc 1 missatge

Entrades: 1
Membre des de: 18 ago. 2009 12:21

EntradaAutor: Jako-kun » 18 ago. 2009 12:52

Ja us hi faré un cop d'ull al fansub....wow....el one-shot del Barça....sempre l'he tingut pendent de llegir....i a més si el feu en català encara em farà més gràcia XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 18 ago. 2009 15:38

Em sembla molt bé la creació de un fansub en català( més aviat scanlation), pero el misatge es pot tildar totalment de Spam ( en contra de les normes).

Espero que postegis més o em veure obligat a borrar-te el missatge.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 19 ago. 2009 00:23

Sembla interessant el fansub, jo tambe fare algun cop d'ull^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界