Posible nou Anime de Berserk

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Posible nou Anime de Berserk

EntradaAutor: MiraiMaki » 20 ago. 2009 19:07

A trabés dels fòrums de NeoGaf arriben captures d'un posible nou anime de Berserk.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Tandebo ens deleiteixin amb un bon anime d'aquest Manga.

Font: Ramen para Dos
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 20 ago. 2009 19:58

Segons Ramen para dos i sankaku complex, es de un bon estudi (o no massa dolent xD) :Studio 4ºC

Ja veurem si es veritat (tot i que si ho sembla) i si es prou bo.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 21 ago. 2009 00:11

ho vaig veure fa dies per 4chan....xo em vaig pensar que potser era un fake o algo....però ara que veig k la cosa va en serio.....ho trobo molt bé, ja era hora que fessin un anime de qualitat per a Berserk....per les imatges ben bé no sé de quin moment es basarà....perk surt en Gatsu de jove, en Zodd en la seva primera aparició...i la Kiaska en plan retarded....per tant estic desconcertat XD....a no ser que en Gatsu k surt ja sigui de després de l'eclipse i en Zodd sigui una de les moltes aparicions posteriors que fa durant el manga XD...si més no apareixerà en Pack....no com a l'anime que van fer que el van fer desapareixer vilment al igual com a molts altres eprsonatges que segons als de le'studi no eren rellevants per la trama....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron