Yoshito Usui, creador de Shin-chan, desaperagut

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 20 set. 2009 20:53

El que suposo es que no va fer cap final. Una llastima.

I una llastima que una persona tan genial en el manga mori així.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 set. 2009 03:44

Sincerament, penso que la gent en fa un gra massa. No feia tant que es deia que Shin-chan no es podia ni tan sols considerar anime de "tant dolenta que era la serie", i ara es diuen coses com "una de las personas más grandes de este mundo", tal i com senyalen Ramen Para Dos, i això trobo que és de ser molt hipòcreta. Quan algú mor la seva figura es veu sobrevalorada, i sincerament, ho trobo una falta de respecte.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Ark » 21 set. 2009 09:32

Una llàstima, que hi farem...

Esperem que estigui fent el "Culet culet" al cel dels mangakas ^^
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 21 set. 2009 10:01

MiraiMaki ha escrit:Sincerament, penso que la gent en fa un gra massa. No feia tant que es deia que Shin-chan no es podia ni tan sols considerar anime de "tant dolenta que era la serie", i ara es diuen coses com "una de las personas más grandes de este mundo", tal i com senyalen Ramen Para Dos, i això trobo que és de ser molt hipòcreta. Quan algú mor la seva figura es veu sobrevalorada, i sincerament, ho trobo una falta de respecte.
Si, totalment d'acord.
Jo sempre he defensat shin-chan, es una serie que en el seu dia em va treure més de un somriure. I ara, tot i que en castella no m'agrada gens (Iroshi noara. . .), ho mirava quant ho pillava en el Neox.
Pero em refot bastant que ara s'elevi el seu treball a deïtat nomes perquè ha mort.

Es bo i punt. I no es millor perquè l'autor hagi mort, inclús encara que hagi mort per culpa de això.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: koroki » 21 set. 2009 22:16

Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 22 set. 2009 00:36

Algunos medios nipones barajaban el suicidio, pero la realidad es bien distinta.

Se dejó llevar por la curiosidad y decidió tomar una fotografía. Probablemente su pie resbalara en el momento de tomar la foto, dijo Koji Shimano, uno de los altos cargos de Futabasha.


Sincerament, si no n'estàn segurs no se perquè afirmen a l'inici de la notícia que la realitat és ben diferent, doncs al cap i a la fi tampoc hi ha cap proba sòlida. A McAnime diuen que ha sigut per un atac pulmonar, però d'aquells ben poc ens hen podem enfiar.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 22 set. 2009 10:26

Si, realment si xD Poder ser bastant sensasionalistes quant volen.

Pero bueno, s'ha de dir que son circumtancies extranyes per un suicidi, fent fotus, cap nota, una mort que es veu bastant dolorosa.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 24 set. 2009 11:41

koroki ha escrit:Si, realment si xD Poder ser bastant sensasionalistes quant volen.

Pero bueno, s'ha de dir que son circumtancies extranyes per un suicidi, fent fotus, cap nota, una mort que es veu bastant dolorosa.


Sincerament, crec que són més sensacionalistes els que deien des de bon principi que era molt probable que es tractes d'un suicidi, quan encara no se sabia segur ni si era mort.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 24 set. 2009 12:13

8) si ho dius per mi xD jo nomes em referia a la informació que hi havia fins llavors. Siguem sincers: esta realment cansat, situació familiar complicada, una passejada per un bosc... es una situació molt típicament japonesa de suïcidi.

Peró jo no sóc cap medi de comunicació, simplement donava la meva opinió û.u.

Potser no et referies a mi, però bueno, me excusat per ai algú altre ho ha pensat.

Per altre banda ara a tot arreu hi ha coses de shin-chan, no m'estranyaria que el Saló del manga estigui ple aquest any. Com sempre, en fan un gra massa.

PD : Canvio el tema de forum, que trobo que parlar a offtopic de això no és el més correcte.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 set. 2009 14:28

Sanse ha escrit:
koroki ha escrit:Si, realment si xD Poder ser bastant sensasionalistes quant volen.

Pero bueno, s'ha de dir que son circumtancies extranyes per un suicidi, fent fotus, cap nota, una mort que es veu bastant dolorosa.


Sincerament, crec que són més sensacionalistes els que deien des de bon principi que era molt probable que es tractes d'un suicidi, quan encara no se sabia segur ni si era mort.


I era molt probable que es tractés d'un suïcidi al cap i a la fi, inclús ara no se sap de segur si es tracta d'això, però indagar en el tema no portaria enlloc. El sensacionalisme no és res més que un recurs que empren els medis de comunicació per causar impacte, emocions, i jo no formo part de cap mitjà de comunicació.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Sanse » 25 set. 2009 17:36

No parlava de vosaltres...

Egocèntrics xD

koroki ha escrit:Per altre banda ara a tot arreu hi ha coses de shin-chan, no m'estranyaria que el Saló del manga estigui ple aquest any. Com sempre, en fan un gra massa.


Have it for sure. La publicitat, sigui per bé o per mal, és publicitat, i dubto que desaprofitin la oportunitat de fer-se d'or gracies a la publicitat gratuïta que els ha proporcionat que es moris l'Usui.

O potser m'equivoco i no. Tant de bo.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 25 set. 2009 18:16

Sanse ha escrit:No parlava de vosaltres...

Egocèntrics xD
Yeah !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 09 oct. 2009 10:35

koroki ha escrit:Per altre banda ara a tot arreu hi ha coses de shin-chan, no m'estranyaria que el Saló del manga estigui ple aquest any. Com sempre, en fan un gra massa.


http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... e&ide=5210

PD: llegiu el comentari XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron