Fushigi yugi

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Fushigi yugi

EntradaAutor: Hachi » 27 des. 2009 16:26

Em pensava que hi havia algun post d'aquesta genial sèrie, però he buscat al buscador i he vist que no.

Així quee aquí tenim el post d'aquesta genial sèrie.
Sé que molta gent no li agrada però a mi m'encanta, i desde petita que ha estat la meva sèrie preferida ^^

Imatge
Informació de la sèrie:

Fushigi Yûgi és un manga creat per Yuu Watase l'any 1992, i que narra les aventures d'una estudiant japonesa anomenada Miaka Yuki, a la Xina Imperial, dins d'un llibre.

Història

Un dia, la Miaka i la seva millor amiga, la Yui Hongo, van a la biblioteca i troben un llibre titulat "Els Quatre Déus del Cel i la Terra", i en obrir-lo i passar la primera pàgina, entren dins del llibre. Allà, la Miaka i la Yui coneixeran un noi anomenat Tamahome, que les salvarà de l'atac d'uns comerciants d'esclaus. Més tard, tant la Miaka com la Yui tornaran al seu món. Uns dies després, la Miaka torna sola a l'interior del llibre i es dedicarà a buscar a en Tamahome, ja que és l'única persona que coneix en aquell lloc. després de trobar-lo, la Miaka es fica en un embolic per culpa d'una broma que li gasta en Tamahome, i són portats a palau, perquè els guàrdies creuen que són dimonis, i els han d'executar. Malgrat tot, la Miaka i en Tamahome aconsegueixen escapar, però se separen dins del palau. La Miaka troba a una noia molt bonica, que li diu que l'ajudarà, encara que més tard es descobreix que no és una noia, sino el mateix emperador! Unes hores després, la Miaka s'assabenta de què està destinada a convertir-se en la sacerdotessa de Suzaku, i ha de protegir el país de Hong-nan, on ha anat a parar dins el llibre, a més de trobar les set estrelles de Suzaku. Però no estarà sola, sinó que en Tamahome (que resulta que és una d'aquestes estrelles) i l'emperador, anomenat Hotohori, que també n'és una, l'acompanyaran i protegiran. Durant el temps en què estarà dins el llibre, la Miaka s'enamorarà d'en Tamahome, i aquest d'ella. A part, la Yui, que abans era la seva millor amiga, es tornarà la seva enemiga per culpa d'un malentès i més d'una vegada intentarà espatllar la relació de la Miaka i en Tamahome. La Yui també es convertirà en sacerdotessa, però aquesta vegada de Seyriu, el déu protector del país de Ju-dong, i també haurà de buscar set estrelles, però de Seiryû.

(Un resum ple de spoilers pel que veig xDDD)

Apa ja podeu dir tot el que vulgueu!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 27 des. 2009 16:33

a mi al principi no m'agradava xo com k sempre la mirava perk a aquella berenava doncs m'hi vaig acabar aficionant......trobo que la millor escena de la sèrie és la de la "violació" de la Yuki quan entra al llibre XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 27 des. 2009 16:35

jajajja lol xDDD

Sisi realment esta força bé aquella escena, pero bueno s'ho mareix xDD
No m'agrada gens la yuki, només em cau be al final xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 des. 2009 16:37

Oh, Fushigi Yugi. M'agradava el començament, però crec que va ser allargada massa. Amb la primera serien'hi havia de sobres, i crec que tencava bé la serie.

Hi havien històries curioses, com quan el noi de la màscara va matar al seu millor amic perquè estimaven la mateixa noia (no ho poso en spoiler perquè no crec que sigui necesari, doncs ni tan sols transcurreix durant la serie, sino que és explicat), i les similituts amb La Historia Interminable, influència de Yuu Watase (espero escriure-ho bé) per crear la seva obra magna.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 27 des. 2009 16:41

Yeaaaaaaaaaaaaah

Fujigi yuugi es una serie brutal. Recordo que inclus en gumma li agradava xD

Per mi la millor part (pitjor?) es quant es mort en Nuriko, vaig plorar.

Per cert, el millor personatge, en Nuriko.

En serio es una serie que em va encantar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 27 des. 2009 16:44

Bueno a mi la sèrie m'agrada, les oves... No m'acaben de convèncer massa u.u

Puff realment aquell episodi és genial, sempre que el miro ploro. No m'esperava pas que es moris >.<

En Nuriko després de'n tamahome és el meu presonatge preferit xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 des. 2009 16:46

Doncs a mi m'agradava molt en noi de la màscara i el fulano pel-roig que tirava foc (l'edat passa factura), tot i que crec que tots els personatges tenien el seu encant personal que els feia únics.

Per cert, feia temps que el fòrum no estava tant viu, ja era hora nois :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 27 des. 2009 16:49

En tasukiii (L), es genial aquest homeee xDDD
(Si m'agraden tots els personatges menys en hotohori, en mitsukake, que casi no fa res i el nen petit xDD)


Aveiam si el podem fer reviure
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 27 des. 2009 16:51

tothom odia el nen petit xDDDD es aburrit xDDDDD

A mi en tasuki m'encantavaaa (L) es el meu amor secret. I em feia molta penaaa ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 27 des. 2009 16:52

És que no fa res, quan es va morir no em va fer ni pena xD


Sii en tasuki es deuu m'encanta, de peque eren els meus amors platonics, i ho continuen sent xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 des. 2009 16:55

Crec que el fet que a mi no m'agradés en Hotohori era pel doblatge. El seu doblador era horrible, parlava pusilànimament, sense donar-li cap mena d'entonació. I el nen petit, era, com dir-ho: "hola, sóc un nen petit super inteligent que no fa res durant la serie, però tindré una mort memorable :D ". I si alguna cosa té la Yuu Watase és que mata als seus personatges sense pietat, el que no m'agrada és que després els resuciti, li resta serietat.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 27 des. 2009 16:57

Cert, li resta bastanta serietat. Pero certament els mata brutalment. M'encanta.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 27 des. 2009 16:59

Sehh, tot i que ja m'agrada que els resuciti o al menys a en tamahome que era l'important xD
Yuu watase m''encanta xDD
Si realment en chiriko havia de morir xDD. Nose en hotohori tenia veu massa afeminada pel meu gust >.<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 des. 2009 16:59

Podria competir amb l'Oku Hiroya (autor de Gantz) per comprobar quí mata amb menys pietat :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 27 des. 2009 17:04

Un lloc on també es resta importancia a la mort despres xD

Pero vaja a gantz es mata més gent, al menys gent no important.

En hotohori a mi no em desagradava, pero tenia un no se que patetic.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron