Ginban Kaleidoscope

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Ginban Kaleidoscope

EntradaAutor: Hachi » 15 feb. 2010 18:06

L'altre dia tenia ganes de veure si trobava algun anime de gimnastica rítimica o algo d'aquest estil, i vaig trobar aquest anime de patinatge sobre gel.

Suposo que ningú l'haurà vist, però per si algu l'interessa veure'l us deixo un resum de que va la sèrie.
Sincerament a mi m'ha agradat bastant més del que m'esperava, tot i que el que m'agrada menys és el final >.<



Ginban Kaleidoscope

Imatge


La sèrie s'enfoca en una noia de 16 anys, Tasuza Sakurano, que practica patinatge artístic sobre gel i que és una de les candidates per anar a les Olimpíades com a representant de Japó. Tazuna cau durant una representació a Canadá i perd el coneixement.
Al mateix temps, un pilot d'acrobàcies canadenc de 16 anys, Pete Pumps mor quan el seu avió s'estrella en mig de la seva presentació. Poc temps després de despertar, Tazusa se'n adona que està escoltant una veu que li diu que és un fantasma amb el nom de Pete Pumps i que ell ha d'habitar dins el seu cos durant 100 dies.



Imatge


Ja em direu que us sembla >.<
Si sabeu algun altre anime sobre gimnàstica rítmica, patinatge sobre gel o algo així per recomanar ja sabeu ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 feb. 2010 20:55

La veritat, més que la temàtica, em tira enrera el disseny de personatges. Potser són prejudicis, però abans de començar una serie sempre em fixo amb els personatges, i segons com siguin, em resulta incapaç de començar-la, tot i que em resulta curiós el tema de la serie, molt poc vist (pel que jo se) en un anime.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Sanse » 16 feb. 2010 22:33

Doncs a mi aquest tipus de disseny de personatges m'agrada bastant, i la historia sembla interessant, el que passa es que ara estic molt ocupat amb altres coses i no tinc temps per mirar series :_(
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Darko » 17 feb. 2010 01:25

Fa molt temps vaig començar a mirar aquest anime... el recordo lleugerament.. però crec que no em va agradar massa... no vaig mirar més que el primer capitol.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Hachi » 17 feb. 2010 15:07

Nose, el tema de patinatge sobre gel potser és molt per noies i tal, però a mi m'agrada la sèrie precisament per això.
I sobre la manera en què està dibuixada la sèrie no em desagrada pas xD

Darko ha escrit:Fa molt temps vaig començar a mirar aquest anime... el recordo lleugerament.. però crec que no em va agradar massa... no vaig mirar més que el primer capitol.


LOL, a mi no em desagrada pas, és una mica rara pero bueno xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 18 feb. 2010 13:54

A mi aquest estil de dibuis m'agrada ofrça, el problema de aquest estil de dibuix per mi es que ol comportar molta Quality en el anime.

Suposo que algun dia l'hauré de mirar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 18 feb. 2010 22:03

koroki ha escrit:Quality


seeeeeeh...no sé que fariem sense aquest ipus d'animació XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Ginban Kaleidoscope

EntradaAutor: Haru-chan » 08 gen. 2011 23:48

Jo l'he vist!!! Es precios! al final vaig plorar i tot T_T.... a mes a mes el vaig descobrir per casualitat ^^ es genial!! ^-^
Imatge
Avatar de l’usuari
Haru-chan
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 27
Membre des de: 08 gen. 2011 00:32

Re: Ginban Kaleidoscope

EntradaAutor: Hachi » 09 gen. 2011 00:57

Wooo, és la primera persona que la vist <3!!!

A mi tambe em va encantar la sèrie *___*, mola molt
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

cron