Sword Art Online (SAO)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Mrs_L » 24 ago. 2012 15:18

Darko ha escrit:N'he vist 3 capituls de moment, i hi ha una cosa que no entenc,
perquè no moren tots de gana?

Ostres doncs bona observació xD, diría que no diuen res respecte el menjar (crec) :l )

Per cert, qui hagi vist l'últim capítol que han tret, us ha agradat o què?
Ja que per aquí hi ha força gent que segueix la serie, els podriem comentar i fer una mica de debat :grin:
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 27 ago. 2012 11:56

Mrs_L ha escrit:
Darko ha escrit:N'he vist 3 capituls de moment, i hi ha una cosa que no entenc,
perquè no moren tots de gana?

Ostres doncs bona observació xD, diría que no diuen res respecte el menjar (crec) :l )

En Kirito diu que com a dins del joc son persones virtuals no depenen del menjar... però de fet menjar mengen perquè l'Asuna i en Kirito surten bastant en un bar/restaurant (no se que es) menjant..
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Sanse » 27 ago. 2012 21:31

Jo també ho vaig pensar, i més quan diuen al primer capítol en Kirito diu que el menjar de dins del joc et treu la sensació de gana però que no et sustenta.

Tanmateix, al no poder veure res de fora del joc, és quelcom que no podem saber. Potser els tenen connectats amb sondes al exterior que els proporcionen el sustent necessari, ves a saber.

Una altra cosa que m'intriga a mi es després de dos anys, les autoritats competents no han fet res per a solucionar-ho?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 28 ago. 2012 10:10

Sanse ha escrit:
Jo també ho vaig pensar, i més quan diuen al primer capítol en Kirito diu que el menjar de dins del joc et treu la sensació de gana però que no et sustenta.

Tanmateix, al no poder veure res de fora del joc, és quelcom que no podem saber. Potser els tenen connectats amb sondes al exterior que els proporcionen el sustent necessari, ves a saber.

Una altra cosa que m'intriga a mi es després de dos anys, les autoritats competents no han fet res per a solucionar-ho?


No poden fer res... crec que en el primer capitol el Kabaya va dir que per molt que els pares intentessin fer no aconseguirien res... per tant per molt que les autoritats intentin fer alguna cosa... no podran :S
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Sanse » 28 ago. 2012 22:16

Yui-chan ha escrit:
Sanse ha escrit:
Jo també ho vaig pensar, i més quan diuen al primer capítol en Kirito diu que el menjar de dins del joc et treu la sensació de gana però que no et sustenta.

Tanmateix, al no poder veure res de fora del joc, és quelcom que no podem saber. Potser els tenen connectats amb sondes al exterior que els proporcionen el sustent necessari, ves a saber.

Una altra cosa que m'intriga a mi es després de dos anys, les autoritats competents no han fet res per a solucionar-ho?


No poden fer res... crec que en el primer capitol el Kabaya va dir que per molt que els pares intentessin fer no aconseguirien res... per tant per molt que les autoritats intentin fer alguna cosa... no podran :S


Clar, per molt que els desendollin i aquestes coses, però que tal detindre al creador i fer-li apagar el joc de forma segura per als jugadors? Estic segur que fer que un videojoc sigui mortal sense avisar als jugadors deu infringir algun tipus de llei o algo.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 30 ago. 2012 22:19

Sanse ha escrit:
Yui-chan ha escrit:
Sanse ha escrit:
Jo també ho vaig pensar, i més quan diuen al primer capítol en Kirito diu que el menjar de dins del joc et treu la sensació de gana però que no et sustenta.

Tanmateix, al no poder veure res de fora del joc, és quelcom que no podem saber. Potser els tenen connectats amb sondes al exterior que els proporcionen el sustent necessari, ves a saber.

Una altra cosa que m'intriga a mi es després de dos anys, les autoritats competents no han fet res per a solucionar-ho?


No poden fer res... crec que en el primer capitol el Kabaya va dir que per molt que els pares intentessin fer no aconseguirien res... per tant per molt que les autoritats intentin fer alguna cosa... no podran :S


Clar, per molt que els desendollin i aquestes coses, però que tal detindre al creador i fer-li apagar el joc de forma segura per als jugadors? Estic segur que fer que un videojoc sigui mortal sense avisar als jugadors deu infringir algun tipus de llei o algo.


Tinc una petita teoria... i és que el creador es troba dins el joc i deu estar en el últim pis (és una teoria/hipotesi..)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: xiaobao » 05 set. 2012 21:52

woha! gràcies per la intro, Vlaid, me l'apunto a la llista :D

A més, tants spoilers en aquest fil són molt i molt temptadors :P
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: koroki » 07 set. 2012 17:31

Vaig mirar ahir el primer capitol i em va resultar bastant fluix.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 21:13

La segueix-ho al dia i he de dir que es lo millor que hi ha aquesta temporada :kawai_oi:

Cada capítol continua amb el mateix nivell que l'anterior, a vera si tenim sort i continua així fins al final. El que també m'agrada es l'agilitat que hi ha al explicar les coses, amb 100 nivells podríen estar 5 capítols per nivell i 2 o 3 per derrotar a cada jefe i fer així un super manga llarguísim sense fi, però no es així i m'agrada aquesta impressió que la historia avança.
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Sanse » 10 set. 2012 22:58

Patri_Asuka ha escrit:La segueix-ho al dia i he de dir que es lo millor que hi ha aquesta temporada :kawai_oi:

Cada capítol continua amb el mateix nivell que l'anterior, a vera si tenim sort i continua així fins al final. El que també m'agrada es l'agilitat que hi ha al explicar les coses, amb 100 nivells podríen estar 5 capítols per nivell i 2 o 3 per derrotar a cada jefe i fer així un super manga llarguísim sense fi, però no es així i m'agrada aquesta impressió que la historia avança.


Certament, no tindria gracia que veiessim tot el que fan, amb les llargues tardes de grindeig, matant una vegada i una altre el mateix enemic per a que dropegi un item rar i per a pujar de nivell xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 23:08

Sanse ha escrit:Certament, no tindria gracia que veiessim tot el que fan, amb les llargues tardes de grindeig, matant una vegada i una altre el mateix enemic per a que dropegi un item rar i per a pujar de nivell xD


I tant, es el que més por em feia al principi xD em recordaria les tardes de viciada repetitives pujant de nivell dels pokémons per derrotar l'Alto Mando. Per sort el resultat ha estat un gran anime :)
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 11 set. 2012 16:14

Perque també s'ha de dir que els beta testers i en Kirito el meu beater prefe... :perverface: han mantingut el seu nivell de manera que els fan pessigolles alguns enemics xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Kimy » 11 set. 2012 17:01

Sanse ha escrit:
Patri_Asuka ha escrit:La segueix-ho al dia i he de dir que es lo millor que hi ha aquesta temporada :kawai_oi:

Cada capítol continua amb el mateix nivell que l'anterior, a vera si tenim sort i continua així fins al final. El que també m'agrada es l'agilitat que hi ha al explicar les coses, amb 100 nivells podríen estar 5 capítols per nivell i 2 o 3 per derrotar a cada jefe i fer així un super manga llarguísim sense fi, però no es així i m'agrada aquesta impressió que la historia avança.


Certament, no tindria gracia que veiessim tot el que fan, amb les llargues tardes de grindeig, matant una vegada i una altre el mateix enemic per a que dropegi un item rar i per a pujar de nivell xD

En Sanse té tota la raó, si haguessim de veure tot això ens dormiriem... Tot hi així, i mira que m'agrada la seria, a vegades em sembla que avança una miqueta més rápid del que m'agradaria, especialment pel que fa amb les relacions amb els altres personatges...
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Sanse » 11 set. 2012 17:18

Kimy ha escrit:
Sanse ha escrit:
Patri_Asuka ha escrit:La segueix-ho al dia i he de dir que es lo millor que hi ha aquesta temporada :kawai_oi:

Cada capítol continua amb el mateix nivell que l'anterior, a vera si tenim sort i continua així fins al final. El que també m'agrada es l'agilitat que hi ha al explicar les coses, amb 100 nivells podríen estar 5 capítols per nivell i 2 o 3 per derrotar a cada jefe i fer així un super manga llarguísim sense fi, però no es així i m'agrada aquesta impressió que la historia avança.


Certament, no tindria gracia que veiessim tot el que fan, amb les llargues tardes de grindeig, matant una vegada i una altre el mateix enemic per a que dropegi un item rar i per a pujar de nivell xD

En Sanse té tota la raó, si haguessim de veure tot això ens dormiriem... Tot hi així, i mira que m'agrada la seria, a vegades em sembla que avança una miqueta més rápid del que m'agradaria, especialment pel que fa amb les relacions amb els altres personatges...


A mi em va sobtar que de cop havien passat 2 anys. Però d'altra banda, tens que pensar que en Kirito és un solo player, així que segurament ho fan perquè tot el que passa en el temps que no veiem és irrellevant per la historia, no es relaciona amb massa gent i es passa el dia matant bitxos sense parar (en Kirito és un chinofarmer!!! :omfg: )
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 12 set. 2012 21:22

Ja vaig pel capítol 7 de SAO. He de dir que no és una mala sèrie, però esperava molt més i m'ha decepcionat una mica.

Suposo que aviat estaré al dia de la sèrie ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant