Sword Art Online (SAO)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 12 nov. 2012 11:13

Sanse ha escrit:
No és un bosc, és una cova. La ciutat és dins de la cova (dins d'una caverna enorme). No poden volar perquè a les ciutats no es pot volar i quan fugen els passadissos de les coves són més baixos, no els serviria de res volar. Com a mínim és el que a mi m'ha semblat, vaja.

Membre nou, presentat a presentacions i donat a conèixer!

Té el meu consentiment, que si no vol no es presenti al fòrum de presentacions xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Sanse » 12 nov. 2012 21:12

Hachi ha escrit:
Sanse ha escrit:
No és un bosc, és una cova. La ciutat és dins de la cova (dins d'una caverna enorme). No poden volar perquè a les ciutats no es pot volar i quan fugen els passadissos de les coves són més baixos, no els serviria de res volar. Com a mínim és el que a mi m'ha semblat, vaja.

Membre nou, presentat a presentacions i donat a conèixer!

Té el meu consentiment, que si no vol no es presenti al fòrum de presentacions xD

Però és per a que els que no el coneixem el puguem conèixer.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 18 nov. 2012 00:02

CAP 20
simplement...brutal, el combate d'en kirito a sigut rebrutal xD sobretot amb el truc de fum quan li pilla l'espasa a la Leafa...brutal :emocio: se'l trobava a faltar sense les dues espases :perverface:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 18 nov. 2012 15:39

Vlaid ha escrit:CAP 20
simplement...brutal, el combate d'en kirito a sigut rebrutal xD sobretot amb el truc de fum quan li pilla l'espasa a la Leafa...brutal :emocio: se'l trobava a faltar sense les dues espases :perverface:


Per mi el millor moment ha estat, a part del mega-combat que m'ha deixat gelada, l'Asuna entrant la contrasenya i sortint de la gabia :kawai_oi:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 18 nov. 2012 16:06

Yui-chan ha escrit:
Vlaid ha escrit:CAP 20
simplement...brutal, el combate d'en kirito a sigut rebrutal xD sobretot amb el truc de fum quan li pilla l'espasa a la Leafa...brutal :emocio: se'l trobava a faltar sense les dues espases :perverface:


Per mi el millor moment ha estat, a part del mega-combat que m'ha deixat gelada, l'Asuna entrant la contrasenya i sortint de la gabia :kawai_oi:

Merda!!! He obert l'spoiler sense voler ;_; :oniom_no:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 18 nov. 2012 17:45

Yui-chan ha escrit:
Vlaid ha escrit:CAP 20
simplement...brutal, el combate d'en kirito a sigut rebrutal xD sobretot amb el truc de fum quan li pilla l'espasa a la Leafa...brutal :emocio: se'l trobava a faltar sense les dues espases :perverface:


Per mi el millor moment ha estat, a part del mega-combat que m'ha deixat gelada, l'Asuna entrant la contrasenya i sortint de la gabia :kawai_oi:

el megacombat ha estat rebrutal, indescriptible... :emocio: :macabre:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 18 nov. 2012 19:46

Doncs a mi el combat no m'ha agradat gaire, si en Kirito és super guapi, i sempre queda d'heroi, és el que passa sempre X_X
M'ha agradat al final l'Asuna sortint de la gàbia i mirant amb cara guai xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: SouL » 18 nov. 2012 20:08

Bones.

Resum del capítol número 20 de Sword Art Online:

Imatge
Imatge


Fan service by the face.


Salutacions.
SouL
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 29
Membre des de: 23 oct. 2012 23:13

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 18 nov. 2012 20:10

Puf ja veus xDDD. Cada cop més pits i culs e.e
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: trust17 » 18 nov. 2012 21:05

Estem al post dels spoilers amigos :E :vicios:
Imatge
Avatar de l’usuari
trust17
Japan Fan
 
Entrades: 113
Membre des de: 07 nov. 2007 16:30
Ubicació: Girona

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 18 nov. 2012 21:06

trust17 ha escrit:Estem al post dels spoilers amigos :E :vicios:

LOL, cert només hi ha spoilers xDDDDDDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 19 nov. 2012 01:40

per fer honor...
es veritat, cada cop hi ha mes pits i culs e.e pero mes igual xD a mi em va agradar quan en kirito li pilla l'espasa a la Leafa, les altres dos nomes el volen perk s'ha carregat a un dels jugadors mes forts de ALO e.é
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 19 nov. 2012 17:36

Vlaid ha escrit:per fer honor...
es veritat, cada cop hi ha mes pits i culs e.e pero mes igual xD a mi em va agradar quan en kirito li pilla l'espasa a la Leafa, les altres dos nomes el volen perk s'ha carregat a un dels jugadors mes forts de ALO e.é


Bah! odio les ties que actuen per interes >.< i la Leafa mira... cada cop em cau millor ^^
Moment brutal també el de la Yui... : Papa no debes serle infiel a mama ¬¬. Va molar un munt xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 25 nov. 2012 17:57

Bé la intenció de fer doble post no hi és però aquest post és referent al capítol 21...
Bé com tots sabeu l'Asuna va sortir de la gabia... el moment de més tensió va ser quant pensava que la "babosa" la violaria :os_t-t: vaig estar pensant que com li cardes algun tentacle per on no tocava aniria a per la "babosa" *remugant com un vell*... Bé el capítol en si, està molt bé, tot i que penso que si és una serie de 22 capítols el capítol següent té moooooolta història O.o


També haig de comentar que he començat a llegir la novel·la de SAO i que comença diferent a l'anime, és a dir, el final del joc de SAO és el començament de la novel·la.

En quan a una cosa que no se si ho sabeu però, he trobat el primer capítol de Sword Art Offline xD està molt bé i cada entrega surt amb el Blu-ray i DVD de cada volum de la serie... no se quants volums de Blu-ray/DVD han tret però miraré de buscar havera si hi ha el segon capítol... és molt divertit i és com un resum i comentari de com funciona SAO i com ho viu cada personatge... a mi personalment m'ha agradat ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 02 des. 2012 19:49

capitol 22
Primera mort d'en Kirito?! si, dire el que tots pensem...WTF!? Ha molat el somriure que fa quan lluitra contra els guardians, si, el somriure sadic xD per altra banda, la pobre Sugu a quedat feta una merda al veure la realitat... :noemfotis: y en kirito ja no sap que fer :trist: A veure com va el capitol 23 xD

Referent a la durada de l'anime, diuen que tenen 24-26 capitols, les noveles no se per on llegirles, si algu ho sap que em passi el link...gracies :lolface:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron