Suzumiya Haruhi no Yuutsu

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Taki » 29 set. 2007 11:29

No sé, com que just acabar Lucky Star (que suposo que van començar just quan van acabar Kanon) treuran Clannad, imagino que de KyoAni només fan una serie alhora. Per tant, diria que l'ordre lògic hauria de ser Lucky star - CLANNAD - 2ª temporada de Haruhi - ¿2ª temporada de Lucky Star? Això si no confirmen que faran alguna altra serie per fer-la abans que les segones temporades.

Però vaja, que sí, que res confirmat XD

Per cert, no totes les series de la llista són d'aquesta temporada, no? o.oU N'hi ha que ja han acabat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 29 set. 2007 13:19

La llista en principi és de totes les sèries que han fet (o faran) aquest any. Inclou tan noves com sèries que portaven temps fent-les.

EDIT:

Si voleu veure les que s'estranaran en els proxims mesos:

http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?sh ... e.type=air
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 29 set. 2007 14:34

Mmmm es que creia que eren d'aquesta temporada, per això m'ha extranyat veure-hi, per exemple, Kanon ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 29 set. 2007 22:51

jo vull veure Blame! .....vaig llegir dos tomos manga i em va agradar força....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: das » 07 nov. 2007 21:33

jo Harui em va encantar, pro em vaig kedar amb ganes de més, per això preguntu si és segu q hi haura una segona temporada. si algu u sap q mu digui si us plau. jeje :D
Imatge
Avatar de l’usuari
das
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 07 nov. 2007 16:20
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Taki » 07 nov. 2007 22:50

Sí, sí, està confirmat, el que no se sap és per quant... Però jo sospito que quan acabi Clannad, que té 26 capítols o així i van pel 5... A capítol per setmana... Doncs no tinc ganes de fer comptes XD Però vaja, uns mesos falten encara. I això sent optimistes...

Jo també l'espero, no tenen perquè cagar-la per dues raons:

1- Son KyoAni, no la caguen.

2- Tenen novel·les per rato, van per la 9 o la 10 (algun dia me les vull llegir ò.oU)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: das » 07 nov. 2007 22:52

gracies per linformació, i totes les seves series son molt bones, jeje. :wink:
Imatge
Avatar de l’usuari
das
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 07 nov. 2007 16:20
Ubicació: Girona

EntradaAutor: koroki » 07 nov. 2007 23:05

Taki ha escrit:2- Tenen novel·les per rato, van per la 9 o la 10 (algun dia me les vull llegir ò.oU)


Això sobretot, diria que amb la primera serie nomes adapten alguns trossos de la 3 maxim.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2007 09:41

Jo em vaig començar la primera i vaig pensar: Diossssss és igual que l'anime!! No sé si KyoAni s'han pres moltes llicències amb la resta (vés a saber) però diria que no, que és una bona adaptació ^^ Per tant no crec que hàgim de patir per la qualitat de la segona temporada.

I sí, i tant si són bones totes, són uns putos Déus XDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 20 des. 2007 21:40

Aqui us poso info sobre la segona temporada de Haruhi:

"Siguiendo la extraña forma en la que se anunció la segunda temporada en la web oficial, el pasado día 18 esa misma página informaba de más datos sobre la nueva temporada de forma un tanto peculiar.

La web aparecía caída, pero al cabo de un momento se preguntaba por un código. Tras introducir las iniciales de los protagonistas, salía un terminal en el que aparecía YUKI.N (el nombre que usa Yuki Nagato en los ordenadores, tal y como se vio en la primera temporada), que tras escribir algunas frases en japonés nos remitía a otra página, donde aparecía la siguiente imagen:
Imatge

Aquí aparecen algunos datos técnicos de la nueva temporada, como que lógicamente Kyoto Animation es la encargada de la animación y que el director será Yasuhiro Takemoto, director de Lucky Star (a partir del episodio 5) y Fullmetal Panic! The Second Raid.

Al parecer, el que la página desapareciera ese día puede ser un guiño a la novela La Desaparición de Suzumiya Haruhi, la cuarta de la serie. Así pues, algunos apuntan a que esta puede ser la novela que sirva de base a esta nueva temporada. Además, dado el copyright que aparece en la imagen, otra de las especulaciones es que se estrenaría a finales del 2008 para que llegase hasta el 2009."

font: MoonPhase i Haruhi Tv

PD: kuan pugui ho poso a noticies.....xo ara no tink temps......ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 21 des. 2007 10:27

Fa un parell de dies que ho se, massa lent >0<

I si, posa-ho com a noticia ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 21 des. 2007 21:26

Sips, ja ho vam provar el dia que era ^^

La veritat és que és força friki XD Suposo que fa gràcia si t'has llegit la novel·la...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 20 feb. 2008 21:14

[youtube]http://youtube.com/watch?v=AbLeNumZzMM[/youtube]

l'he trobat avui buscant "hares hares yuakais"...XD.......PS2 rulzzz a lot!!!....a part de k es veu molt millor el moviment....enjoy it!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron