Animes del 2007

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Animes del 2007

EntradaAutor: Dj_Aleix » 30 set. 2007 21:10

Tot i que l'any no s'ha acabat, i amb nova temporada d'animes acostant-se (la setmana vinent ja s'estrenen de nous) es podria començar a parlar ja de les noves sèries que hem vist i seguint en aquest any 2007.

Per part meva, he seguit i vist els següents:

Claymore: Quan vaig veure la imatge promocional d'aquesta animació ja vaig veure que m'encantaria per la seva ambientació medieval. Gran projecte de MadHouse, pel meu gust, la millor de l'any. Llevat del canvi que ha sofert al final de l'anime respecte el manga, fins el moment havia estat molt fidel el manga, amb un dibuix excel·lent i amb una trama boníssima. Els primers episodis episodis agraden, però a partir de cert moment en el començament de la trama fa que no el puguis deixar de veure.
Respecte el final alternatiu que li han donat... He tingut la sensació que hi ha hagut “improvisació” per poder fer el final. Hagués volgut que continues fidel el manga, però això significaria haver-li de concedir una segona temporada o deixar-ho com va passar en Berserk.
Una segona temporada era casi un fet impossible, ja que el manga avança molt lent, i per poder reunir material per una segona temporada era una cosa a massa llarg termini, i no crec que sigui una cosa que els fans de la sèrie els hi hagués agradat. El que si es podia haver fet era recorre a OVAs. El manga la història principal està pausada, però han sortit tres extres de la sèrie explicant i detallant fets ja passats o mencionats per sobre. Amb això ja es té 3 OVAs si es posa imaginació i s'amplia els extres del manga. Però vaja al final na de na. Final alternatiu diferent el manga. Ni m'ha agradat ni ma decebut, ha estat bé. Inclòs millor del que em pensava, han deixat un final tancat però a la vegada obert “por si acaso” les mosques, tot i que molt diferent al manga.

Imatge

Puntuació: 9

Bokurano: És un anime psicològic i bastant dramatic, sobretot desprès dels primers episodis. Al llarg dels episodis ens trobem amb un anime interessant, on ens va mostrant personatges amb mentalitats molt diferents, així com les seves preocupacions, problemes, emocions etc. i sobretot, el motiu pel qual desitgen viure. Per ara m'està agradant, llàstima que els episodis surten a conta gotes.

Imatge

Puntuació: ?¿

Darker Than BLACK: És de l'estudi Bones i consta de 26 episodis (l'últim és una OVA).
Aquesta sèrie de ciència-ficció transcorre a Japó i porta bastant dosis d'acció. Al principi és bastant confús (referent a l'argument i a la situació en que es troben els personatges i l'entorn), però a mesura que van passant els episodis vas coneixent noves coses. A mi l'agradat molt aquesta sèrie la veritat. Bona banda sonora, un dibuix impecable i bons personatges.

Imatge

Puntuació: 8,5

Lovely Complex: Sèrie que barreja els típics gèneres romanç i comèdia. A pocs episodis pel final l'he trobat molt entretinguda. No és de les millors sèries que he vist aquest any però no em penedeixo de haver-la seguit.

Imatge

Puntuació: 7,5

Lucky Star: Molt bona sèrie i a més entretinguda. Sèrie que no tenia argument sinó que mostrava la vida quotidiana de 4 noies (tot i que el final ens presenten a nous personatges, que personalment, crec que haurien de haver sortit abans), cada una amb personalitats diverses. Sèrie que ha fet referència a un munt d'animes (alguns amb censura xD). Molt entretinguda la veritat.

Imatge

Puntuació: 8/8,5

Kenko Zenrakei Suiei Bu Umisho: Sèrie còmica i amb molta dosis d'eichi que m'està agradant molt. Molt entretinguda i molt còmica la veritat. Per mi de les millors d'aquest estiu. Molt recomanable!

Puntuació. 8,5

Sayonara Zetsubo Sensei: Per desgràcia només he pogut veure tan sols 5 episodis d'aquesta divertida, absurda i surrealista sèrie (les que es poden trobar subtitulades pel moment). Tenim com a personatge a un professor que només pensa amb el suïcidi. És molt bona si t'agraden les rareses i les sèries surrealistes amb els seus suposats gags.

Puntuació: ?¿

Tengen Toppa Gurren Laggan: Magnific pel moment. A un episodi pel final, he pogut veure una genialitat de l'estudi “GAINAX”. Sèrie Mecha amb majúscula. Interessant argument i un dibuix impressionant, amb detalls sorprenents i increïbles. Sèrie que té absolutament casi de tot, Eichi, Comèdia, Acció etc. Pel que vaig llegir es veu que la sèrie havia de ser d'uns 50 episodis, però van agafar el pressupost i la van reduir a 27 (crec que a inici de temporada es deia que seria de 26, però pel que es veu ara l'últim és el 27). A més no és de les típiques sèries que els bons sempre guanyen i mai perden, i podem veure coses bastant tristes... (qui l'hagi vist ho entendrà). Molt recomanable

Imatge

Puntuació: 8,5

Pel moment això, ja aniré posant més sèries quan tingui temps i ganes de escriure xD
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 01 oct. 2007 12:00

no sabia on posar-ho, així k to poso despres de la teva reseña d'animes Dj_aleix...XD

Guía d'estrenos al Japó durant l'octubre del '07 per MisionTokyo:
http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... w&iden=122

ho havia passat tot a escrit i traduit xo com k man dit k ocuparia molt doncs posso link i llestos.....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Animes del 2007

EntradaAutor: Taki » 01 oct. 2007 12:48

Dj_Aleix ha escrit:Darker Than BLACK: [...] Bona banda sonora [...]

El primer opening és genialíssim, és l'únic que he vist de la serie (una de les meves assignatures pendents xD), però és que és d'abingdon boys school i... waaa...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 01 oct. 2007 23:53

Jako-kun ha escrit:no sabia on posar-ho, així k to poso despres de la teva reseña d'animes Dj_aleix...XD

Guía d'estrenos al Japó durant l'octubre del '07 per MisionTokyo:
http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... w&iden=122

ho havia passat tot a escrit i traduit xo com k man dit k ocuparia molt doncs posso link i llestos.....¬¬

Ho he vist avui al mati. Pel moment no m'atrauen gaires... pero sempre hi puc trobar una sorpresa com me sol passar, així que es farà una ullada a les que vegi que me poden interessar.
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Jako-kun » 02 oct. 2007 00:13

no se perk la de "Jyuushin Enbu ~Hero Tales~" acabarà agradant al public.....el veig com un segon Full Metal Alchemist....ù.u

i tamb espero molt de Genshiken 2.....ja k la primera em va enkantar...^^
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 oct. 2007 22:21

Jako-kun ha escrit:no se perk la de "Jyuushin Enbu ~Hero Tales~" acabarà agradant al public.....el veig com un segon Full Metal Alchemist....ù.u

i tamb espero molt de Genshiken 2.....ja k la primera em va enkantar...^^

Penso el mateix la veritat. Però nose si a mi m'agradara. També es va parlar molt de Blue Dragon i del segon episodi no he passat... Un dia d'aquesta mo miro amb calma...

La que he vist que em podria agradar aixi a simple vista és Bamboo Blade i Minami-ke.

Genshiken 2 també tinc ganes de veure-la, però encara m'haig d'acabar de mirar les OVAs que van treure.
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Jako-kun » 03 oct. 2007 22:45

Dj_Aleix ha escrit:però encara m'haig d'acabar de mirar les OVAs que van treure.

idem...la serie em va encantar...les OVAS no se k tal deuen estar....xo en tink ganes...XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 oct. 2007 22:51

Jako-kun ha escrit:
Dj_Aleix ha escrit:però encara m'haig d'acabar de mirar les OVAs que van treure.

idem...la serie em va encantar...les OVAS no se k tal deuen estar....xo en tink ganes...XD

Vist així de refilón (molt poc) em va semblar com si l'animació fou canviada. Rollo com quan veus One Piece la sèrie i les pel·lícules. Però bé, no em fagis cas, paranoies meves segurament xD
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Jako-kun » 04 oct. 2007 15:00

Dj_Aleix ha escrit:
Jako-kun ha escrit:

Vist així de refilón (molt poc) em va semblar com si l'animació fou canviada. Rollo com quan veus One Piece la sèrie i les pel·lícules. Però bé, no em fagis cas, paranoies meves segurament xD

a mi em passa alguna cops, a vegades passa aixó amb les OVAs, canvien els k la fan i surten verdaderes cagades o moltes millores a l'anime original.....ja es veurà...XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dj_Aleix » 12 des. 2007 23:00

Ara que s'acaba l'any, és bon moment per fer balanç en quant anime es refereix i reprendre el fil del post. Per la meva part he vist les següents:

Claymore
Nodame Cantabile
Darker Than BLACK
Lucky Star
Tengen Toppa Gurren Laggan
Lovely Complex
Death Note
Kenko Zenra Kei Suiei Bu Umisho
Zero No Tsukaima (segona temporada)

De les noves que estic veient i m'estan agradant (les que actualment segueixo):

Sayonara Zetsubo Sensei (crec que a Japó ja ha finalitzat, de fet pel següent any ja faran la segona temporada, però encara falta subtitular els 3 últims episodis)
Kimi Kiss pure rouge
Bamboo Blade
Shigurui
Minami-ke
Shion No Ou
Clannad

Sèries que ja han acabat però les porto endarrerides (ja sigui perquè no em convencen, no trobo el moment adequat per veure-les, les traduccions són lentes i al final deixes de seguir-les, encara no he acabat etc.):

Ikkitosen Dragon Destiny
Heroic Age
Nagasarete Airanto
Shining Teas X (Cross) Wind
Seto No Hanayome
Skullman
Tokyo Majin Gakuen Kempucho To
Zombie-Loan
Dojin Work
Kaze No Stigma
Mushi Uta

De les que he vist les recomano TOTES! De les altres m'agradaria esperar a veure tots els episodis.

EDIT: Crec que no me deixat cap per citar :?
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Xose » 12 des. 2007 23:47

y no sortira tb una segona temporada de Haruhi Suzumiya no Yuutsu?
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Dj_Aleix » 13 des. 2007 09:05

Segons tinc entès sortirà a principis de l'any que ve.
Dj_Aleix
Japan Fan

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants