Planeta torna amb la colecció "Un Manga, un Romance&quo

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Planeta torna amb la colecció "Un Manga, un Romance&quo

EntradaAutor: Jako-kun » 30 oct. 2007 00:15

A les amants dels shojos curts i de tota la vida.....XD....us agradarà saber k Planeta ha donat a conèixer a través de la seva secció de consultes que el pròxim número de "'Un Manga, Un Romance (que conta amb preciositats com "La Casa del Agua" i "Carta al Futuro"), sortirà a la venda al març de 2008 encara que no han donat cap títol.

Recordem que el 13º i últim nombre de la col·lecció, "Petalos de Nieve" de Mihona Fuji, va sortir a la venda al desembre de 2006.
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 maig 2008 12:20, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 30 oct. 2007 10:34

Encara que hagis escrit la primera frase, segueix notant-se que ets un roba-notícies descarat XD

No crec que diguéssis que els mangues aquells són "preciositats"...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 30 oct. 2007 12:53

Taki ha escrit:No crec que diguéssis que els mangues aquells són "preciositats"...

pos "preciositats" ho he posat jo....¬¬....al traductor i al text original posava "joies".....i no m'agradava.....¬¬.....amb la frase intentava donar una mica de dinamisme a la notícia...a mes..ls de misiontokyo tamb deuen ser uns roba noticies....¬¬.....soc un roba-roba-noticies.... 8)
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Sanse » 30 oct. 2007 20:36

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:No crec que diguéssis que els mangues aquells són "preciositats"...

pos "preciositats" ho he posat jo....¬¬....al traductor i al text original posava "joies".....i no m'agradava.....¬¬.....amb la frase intentava donar una mica de dinamisme a la notícia...a mes..ls de misiontokyo tamb deuen ser uns roba noticies....¬¬.....soc un roba-roba-noticies.... 8)

Mmmm ¿Quien roba a un ladron 100 años de perdón?... No se, no m'acaba de convencer.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 21 maig 2008 15:33

"La editorial Planeta ha anunciado un nuevo título para su línea Un Manga, Un Romance.

En esta ocasión se trata de Double Sentiment un tomo de Minami Touko, cuyas historias se publicaron en la revista Deluxe Margaret y que salió a la venta en junio de 2006.

La historia principal se centra en Emi y su alegría por estar saliendo con Atsushi, el chico popular, aunque las cosas no marchan del todo bien porque hay algo que Atsushi no puede olvidar.

El resto de historias son: Shin Sekai, Iroha ni ho he to y Omowa re, Omou.

En junio se pone a la venta Devil Magic, otro manga de la línea Un Manga, Un Romance."

Imatge
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: koroki » 22 maig 2008 10:32

Es comença a notar quin es el public que compra més mangas . . .

Els nois podem ser més firkis, pero les noies s'els gasten més xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Planeta torna amb la colecció "Un Manga, un Romance

EntradaAutor: Taki » 22 maig 2008 14:30

Jako-kun ha escrit: "La Casa del Agua"

M'acabo d'adonar que aquest nom em sona... Podria ser un tomo únic de l'autora de Kodomo no Omocha per casualitat? Wow, aquest manga em va agradar força en el seu moment.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 22 maig 2008 14:41

les noies potser som frikis xo ho tenim mes callat,

jeje fins i tot en el manga les noies compren mes xDDD

ua aquesta coleccio mencantaa^^ i a mes son tomos unics k es un avantatge
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 22 maig 2008 15:57

Un gran aventaje, els tomos unics, per mi solen ser millor, ( tot i que encara m'agraden més els one-short'a >-<). Així res de MEGA estanteries amb 1450 tomos de una serie, ni merdes així. I cap intriga fins el rpoxim tomo ù.u

Tomo unic, the best.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants