"La espada del inmortal" tindrà anime

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

"La espada del inmortal" tindrà anime

EntradaAutor: Jako-kun » 31 des. 2007 18:42

Segons ha informat la web japonesa Moonphase, el manga "La espada del inmortal" (Mugen no Jûnin) tindrà pròximament una sèrie d'animació a més d'un live-action que s'emetrà per la televisió i una película d'imatge real.

Aquesta ès la poca informació que s'en sap sobre aquest projecte que tan pot alegrar com fer venir por (l'últim és el meu cas...T.T) als seguidors del manga de Hiroaki Samura. Del manga de "La espada del inmortal" han estat publicats per Ediciones Glénat a Espanya 20 tomos dels 22 existents al Japó, i segons es diu està previst que el pròxim número surti a la venta al Març (no s'ho creuen ni ells....¬¬).

PD: que feu Dobock i X3ron¿?...us n'alegreu o teniu por com jo¿?....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 07 gen. 2008 16:48

es una excelente noticia la del anime, pero abra que preguntarse hasta que punto seguira el manga y que hará una vez lo alcance (pues a la velocidad qyue vá...)
Imatge
Jain
Postejador Nat

Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Dj_Aleix » 07 gen. 2008 22:19

Se sap qui serà l'estudi que la portarà?
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 08 gen. 2008 00:37

Dj_Aleix ha escrit:Se sap qui serà l'estudi que la portarà?

no pas.....se'n sap poc d'aquest projecte....i tot i aixó el k he trobat és bastanta info....
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dj_Aleix » 08 gen. 2008 11:16

Depenent de qui la porti es pot preveure una mica com serà...
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 24 març 2008 00:41

Au aquí teniu uns quants detalls més, extrets de Mision Tokyo (cómo no XD):

Según adelanta Anime News Network , en la nueva revista Afternoon que saldrá el próximo martes en Japón, se desvela gran parte de los detalles de la versión animada del manga de Hiroaki Samura La espada del inmortal (Mugen no Jûnin). En primer lugar, se conoce que su emisión comenzará en verano y que su dirección correrá a cargo de Koichi Mashimo (quien ya se encargó del anime Noir y la saga .hack//), mientras que el guión se encargará Hiroyuki Kawasaki (Bakuretsu Hunter). En cuanto al diseño de personajes, será Yoshimitsu Yamashita (antiguo director de animación de Samurai Champloo) quien tenga que trabajar en este cargo. Además, el apartado musical correrá a cargo de Kô Ôtani (Gundam Wing).

En lo que se refiere a los actores de doblaje, por el momento se conocen quien les dará voz a los siguientes personajes:

Manji: Tomozaku Seki
Rin: Rina Satô
Kagehisa Anotsu: Hirofumi Nomija
Taito Magatsu: Kazuya Nakai
Sabato Kurui: Masashi Ebara
Eikû Shizuma: Katsuyuki Konishi
Araya Kawakami: Daisuke Namikawa
Makie: Mamiko Noto
Hyakurin: Megumi Toyoguchi
Giichi: Toshiyuki Morikawa
Shira: Shinichiro Miki
Machi: Maaya Sakamoto
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 març 2008 01:02

OH!!...per fi algu k s'interessa per les noticies k poso....i no tan sols aixó.....hi afegaix informació del contingut!!!!.....t'estimo Taki!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dobok San » 24 març 2008 10:44

Mmmm doncs no havia vist la noticia fins avui xDDDD Encara estem al Març....però no crec pas que sorti el 21.... ja estic acostomat a esperar-me un any per tomo xDDD
I sobre l'anime...nose nose, el manga és bastant fort, nomès espero que no el "censurin" d'alguna manera i que almenys siguin fidels als dibuixos de Samura i a la historia, aixì que ja veure com queda en Manji en moviment xDDD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 24 març 2008 11:16

Dobok San ha escrit:I sobre l'anime...nose nose, el manga és bastant fort, nomès espero que no el "censurin" d'alguna manera

mmmm...les escenes de violació crec k segurament seràn censuarades.....tot i k jo espero k no...xD........sembla k no xo tink ganes de veure a en Manji en moviment amb un braç per aki, una cama dins del kimono, arrastarnt mig cos....etc etc....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 24 març 2008 13:57

Home és que ara que m'estic llegint el manga doncs m'interessa més aquesta notícia, encara que no crec que em digni a veure l'anime... XD Perquè millor que el manga no serà, això no sol passar. I "suavització" de coses molt probablement n'hi haurà...

Ara que l'anime ja té una cosa bona, i és la veu de Tomokazu Seki per en Manji XD És que m'encanta la veu que té aquest home...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 24 març 2008 14:05

ugh... el director será el de Noir y .Hack... mal rotllo. No es que siguin dolentes, pero son completament diferentes... sense contar que les dues tenen colors bastant vius, i jo La espada sempre me l'he imaginat amb colors més aviat foscos...

y el guió el fa una altra persona... tb mal rotllo, pero clar, veient lo que triga en Hiroaki a treure tomos, només faltaría que tingués més feina encara...

en canvi, el disenyador de personatges es interesant. Samurai Champloo mola bastant... pero el que no entenc es la seva utilitat. Els dissenys ja estan fets, no?

en fi, a veure que sortirá... després de veure la "suavització" de Berserk(que no he acabat de veure pk no te la meitat d'interés que el manga), por em fa el que faran.
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 24 març 2008 16:41

Elfangor ha escrit:en canvi, el disenyador de personatges es interesant. Samurai Champloo mola bastant... pero el que no entenc es la seva utilitat. Els dissenys ja estan fets, no?

pot molar si es de Samurai Shamploo, xo k diguem no es que l'estil sigui mo tsemblant al de Samura, on el dubuix es basa sobretot en traços.....i lo de si estan fet o no...ni idea...xD

Elfangor ha escrit:en fi, a veure que sortirá... després de veure la "suavització" de Berserk(que no he acabat de veure pk no te la meitat d'interés que el manga), por em fa el que faran.

l'anime de Berserk és una aberració....els pares dels k la varen crear es deuen estar rebolcant a les seves respectives tombes....ù.u...pel k veus no em va agradar gaire....el manga de Berserk és lo mes sublim k m'he tirat mai en cara....i fer-li allò va ser lo pitjor.....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Elfangor » 24 març 2008 21:28

Jako-kun ha escrit:
Elfangor ha escrit:en canvi, el disenyador de personatges es interesant. Samurai Champloo mola bastant... pero el que no entenc es la seva utilitat. Els dissenys ja estan fets, no?

pot molar si es de Samurai Shamploo, xo k diguem no es que l'estil sigui mo tsemblant al de Samura, on el dubuix es basa sobretot en traços.....i lo de si estan fet o no...ni idea...xD

el que vull dir es que, ve, els dissenys son els del manga, no? En Manji amb el seu kimono amb la creu gemada, la Rin amb el seu, i la cua i etc. O potser entenc malament el concepte de "dissenyador de personatges" ^^U
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 24 març 2008 22:22

Bàsicament els dissenyadors solen adaptar els dissenys originals del manga a uns més funcionals per l'anime, perquè si no seria massa complicat de fer ^^U
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants