10 Manaments ^^

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

10 Manaments ^^

EntradaAutor: Aiko Minamino » 03 gen. 2008 22:37

Doncs a veure l'empresa associada BH&R (Bishie Hunting & Research), recordo es una associacio entre la presidente Aiko Minamino i la presidenta Haruka Hikawa que ens dediquem a investigar mooooooltes coses sobre els bishonen entre altres coses. Hem creat els 10 manaments de la religio de les fangirls (opcio per a fanboys tb, no discriminem), aqui van:

10 Mandamientos

1-Amarás a tus bishounen sobre todas las cosas
2-No tomarás el nombre de la Jump en vano
3-Santificarás las pantallas planas (que se ven mejor) y el papel
4-Honrarás a los padres y madres de todos los bishounen
5-Matarás a todo aquél que ose calumniar a tus bishounen
6-Cometerás tantos actos impuros como puedas (especialmente en forma de fanart y fanfic yaoi)
7-No robarás a los bishounen ajenos
8-No tergiversarás la personalidad de los personajes en tus fanfics
9-No llevarás a cabo tus pensamientos impuros sobre los bishounen ajenos
10-Codiciarás tantos bienes ajenos como quieras (pensar no fa mal a ningú)

REGLA DE ORO: Hay ciertos bishounen que dados sus atributos han de ser compartidos por la comunidad, y por tanto no serán propiedad de nadie. Por lo demás, impera la ley del más fuerte.

Aviso!Els tenim patentats. ù_ú

P.D:Aprpfito per informar que m'he fet un tatuatje al canell de la calavera amb barret de palla de la bandera de la tripulacio den Luffy (tripulacio Mugiwara, Barret de Palla) penjare fotus quan tingui camara XD (aviat espero) ^^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 04 gen. 2008 11:19

Jo vull fotus del tatuuuuuu

I son lol els manaments, personalment m'agrada el de : 10-Codiciarás tantos bienes ajenos como quieras (pensar no fa mal a ningú)

8)

Por lo demás, impera la ley del más fuerte. <- això també me mola
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 04 gen. 2008 14:11

XDDDDDDDD Ta wai, tothom hauria de seguir això... Però hi haurien autèntiques guerres per la possessió de bishounens. Jo sóc partidària de que es posseeixin entre ells XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants