Kanon 2006

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Kanon 2006

EntradaAutor: Taishi » 08 gen. 2008 01:25

It's a must see. S'hauria de veure obligatoriament ù.ú

Recentment vaig veure Kanon 2006. Kanon 2006 és la segona adaptació del videojoc de Kanon i ha estat feta per Kyoto Animation (Air). La primera adaptació va ser Kanon 2002 (Toei) de 13 episodis només.

Són 24 episodis en total, i l'opening i l'ending són els mateixos que el videojoc original de Kanon. A més, Kyoto Animation actualment està fent Clannad, una serie molt similar també.

Argument (extret de la Wikipedia): ha escrit:Yuuichi Aizawa visita el pueblo donde vivió hacía 7 años, y del cual no guarda recuerdos salvo los de sus parientes más allegados, en casa de su prima. Algo que sucedió hace 7 años ha provocado que haya sellado sus recuerdos de manera inconsciente por lo que la aparición de un sujetador de cabello entre sus antiguas pertenencias, en la habitación que ahora ocupa, ha despertado su curiosidad. El encuentro con Ayu Tsukimiya, una niña que siempre carga un morral con unas alas de adorno empiezan a recordarle poco a poco lo que sucedió en su pueblo natal.

A més, els personatges tenen formes d'expressió genials, alguns exemples:

Auuuuu~
Ahahaa~
Uguuuu~

que deriven del

Gaoooo~
y del
Nihahaa~

de Air.

Imatge

Si espereu combats entre uns pokemans o gundams us heu equivocat de serie. 8)

Opening:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rSjaXLeycbo[/youtube]

Ending:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=88r0HChWTdA[/youtube]

Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 08 gen. 2008 14:31

Creia que deies que després del "trauma" d'Air no volies veure Kanon... XD

Jo vaig començar a veure la de KyoAni, vaja, la que comentes al post XD Però no vaig seguir... No explicaré les raons... Però en resum, que algun dia seguiré, però no depèn de mi... Si fos per mi ja l'hagués vist tota o.o

Clannad sí que la segueixo >.<
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Taishi » 08 gen. 2008 16:12

Taki ha escrit:Creia que deies que després del "trauma" d'Air no volies veure Kanon...

lol wut? En serio que vaig dir algo així? ^^U Segurament es d'aquelles coses que em fan venir ganes de viatjar al passat i apunyalar-me a mi mateix.

I tb segueixo Clannad, molt més freak que Kanon!

Imatge
Taishi
Puella Magi

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2008 16:30

Jo tinc ganes de veure-la algun dia, la tinc per mirar. Pero me la vaig baixar de cop i sempre em fa pal ><

Clannad si la seguim més o menys ò.o.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 08 gen. 2008 16:40

me les haig de mirar......TOTEs...xD.....vaig molt malament d'anime ultimament...ù.u.....

per cert...Kanon 2006 té algo a veure amb Kanon 2002¿?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: criszero » 08 gen. 2008 18:04

Clanand rulz :P
criszero
Li agrada el Manganime

Entrades: 36
Membre des de: 30 oct. 2007 23:05

EntradaAutor: Taishi » 08 gen. 2008 19:27

Jako-kun ha escrit:per cert...Kanon 2006 té algo a veure amb Kanon 2002¿?

Es la mateixa serie, amb menys episodis i amb diferent animació (Toei Animation en lloc de Kyoto Animation, i en la meva opinió Kanon 2006 està molt millor). Pots veure les diferències per el Youtube, l'opening i l'ending de Kanon 2002 son diferents p.e.
Taishi l’ha editat per darrera vegada el dia: 09 gen. 2008 19:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Taishi
Puella Magi

EntradaAutor: Taki » 08 gen. 2008 20:24

Em sembla recordar que ho vas dir al post d'Air, no sé, potser m'he confós XD

I posats a triar i sense haver vist res, només de dir que hi ha versió de Toei i de KyoAni, automàticament em decantaria per la de KyoAni.

Per cert, les pelis d'Air i Clannad també les ha fet Toei, no?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Taishi » 09 gen. 2008 19:08

Taki ha escrit:Em sembla recordar que ho vas dir al post d'Air, no sé, potser m'he confós XD

I posats a triar i sense haver vist res, només de dir que hi ha versió de Toei i de KyoAni, automàticament em decantaria per la de KyoAni.

Per cert, les pelis d'Air i Clannad també les ha fet Toei, no?

Doncs ara que ho dius potser si que ho vaig dir... però d'això ja fa deu fer molt de temps. Sobre les películes doncs sí, n'hi ha 2, d'Air de Clannad i estàn totes 2 fetes per Toei, al igual que una OVA de 20 minuts de Kanon. Ara ens faltaria una pelicula de Kanon també.

8)
Taishi
Puella Magi

EntradaAutor: Fakto » 09 gen. 2008 21:58

Psshe ... Vi Kanon, la de 13 episodios [osease la del 2002] con promesas de drama conmovedor ... y no es que sea insentible [todo lo contrario, lloro con frecuencia con pelicuals, series y mangas] pero la trama hera muy evidente desde el 3er o 4to episodio, y los demas solo redundavan en un climax que ya sabias cual seria ... vamos, que no me conmovio, y con que la animacion no es que fuese su fuerte, la tengo por una serie mediocre. En todo caso, las imagenes que has puesto son de Kanon 2002, no ? Por que creo recordar que era asi la animacion ;P
Imatge
Fakto
Li agrada el Manganime

Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Taishi » 10 gen. 2008 00:49

Les imatges que he posat corresponen, efectivament, a Kanon 2006.

Potser la versió antiga de Kanon sigui mediocre comparada amb els animes actuals, però Kanon 2006 no, a continuació podem observar una imatge comparativa que m'he trobat a la wikipedia:

Imatge

Està clar que hi ha una diferència considerable. En fi, crec que la segona adaptació es mereix una segona oportunitat, com tothom...
Taishi
Puella Magi

EntradaAutor: Taki » 10 gen. 2008 14:09

Hi ha una diferència clara, sí... Jo vaig veure el primer capítol de Kanon en la versió de Toei, i després en la de KyoAni... I bufff... Bé, en general...

KyoAni > Toei
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 11 gen. 2008 01:33

Taki ha escrit:KyoAni > Toei

KyoAni >>>>>>>> Toei
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Fakto » 11 gen. 2008 15:38

Toei > KyoAni
    KyoAni » Air - The Melancholy of Haruhi Suzumiya - Kanon - Lucky Star - Clannad - Full Metal Panic - Munto ... y unas 2 o 3 mas.
    Toei » Saint Seiya, Sailor Moon, Dragon Ball, One piece ... y unas 300 mas [Click]
Y si alguien me lo discute, le muerdo ! :x ... Y si Kanon de KyoAni esta mejor animado que el de Toei es principalmente por que: 2006 > 2002.
Imatge
Fakto
Li agrada el Manganime

Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: koroki » 11 gen. 2008 16:39

Fakto ha escrit:Toei > KyoAni
    KyoAni » Air - The Melancholy of Haruhi Suzumiya - Kanon - Lucky Star - Clannad - Full Metal Panic - Munto ... y unas 2 o 3 mas.
    Toei » Saint Seiya, Sailor Moon, Dragon Ball, One piece ... y unas 300 mas [Click]
Y si alguien me lo discute, le muerdo ! :x ... Y si Kanon de KyoAni esta mejor animado que el de Toei es principalmente por que: 2006 > 2002.
Kyoani tiene mucho mejor anime que toei en todo lo que sea, no son solo los años sino el estilo.

Toei hace las cosas indrustrialmente, kyoani las hace apoco a poco. Es bastante difenrente.

A parte, las series de Toei estan muy hechas, kyoani siempre mete mano haciendo grandes animes.

Y por ultimo kyoani ha hecho GRANDES animes siempre, aunque el proyecto no fuera simple. Es uy facil triunfar con Bola de drac o Saint seya ;) peor dime quien lo haria con Lucky Star ò.o.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants