Akira amb personatges reals??

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Akira amb personatges reals??

EntradaAutor: Kerla » 02 abr. 2008 22:33

http://www.avui.cat/article/cultura_com ... reals.html

Bé, no gaire més puc dir, m'he trobat aquesta noticia a la web del diari Avui i m'he quedat O_O.

Em sap greu peró jo veig bastant impossible fer una pel·licula d'Akira en personatges de carn i ossos. I trobo que la poden arribar a destrossar i molt.

Algú en sap alguna cosa més?
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

Re: Akira amb personatges reals??

EntradaAutor: Jako-kun » 02 abr. 2008 22:59

Kerla ha escrit:http://www.avui.cat/article/cultura_comunicacio/23109/akira/arribara/cinema/amb/personatges/reals.html

Bé, no gaire més puc dir, m'he trobat aquesta noticia a la web del diari Avui i m'he quedat O_O.

Em sap greu peró jo veig bastant impossible fer una pel·licula d'Akira en personatges de carn i ossos. I trobo que la poden arribar a destrossar i molt.

Algú en sap alguna cosa més?

sino recordo malament tamb vaig sentir la noticia no fa molt.....xo k surti al diari Avui....pos...O.o......nah....depèn de com i ki la fagi pot kedar be jo veig....
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 02 abr. 2008 23:53

Jo també en vaig llegir alguna cosa a algun lloc no fa massa...i diria que deia que una dels actors seria en Dicaprio o.O
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Elfangor » 03 abr. 2008 01:10

http://www.imdb.com/title/tt1134795/

lo d'en dicaprio siguent un dels actors es un rumor. En Dicaprio és un dels productors, els que ha iniciat el projecte. Y suposo que sortirà fent cameo en algún momento, pero no crec que sigui cap dels protes. O, com a mínim aixó és el que tinc entés.
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 03 abr. 2008 08:40

Crec que en Dicaprio volia sortir-hi, però no sé si fent de Kaneda o de Tetsuo... Jo sincerament espero que no ho aconsegueixi...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 03 abr. 2008 09:27

LO mes LOL es que surti al avui xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 03 abr. 2008 14:07

Taki ha escrit:Crec que en Dicaprio volia sortir-hi, però no sé si fent de Kaneda o de Tetsuo... Jo sincerament espero que no ho aconsegueixi...

siguent el productor, o siguie el que possa els cuartos, jo crec que es perque realmente li agrada el projecte, i estic gairebé convençut que sap que ell no pot fer de protagonista. Es massa gran. Possar-se tonto i dir "com que pago, vull ser el prota" seria una forma estúpida de carregar-se la peli i perdre els diners, i crec que en Dicaprio no es tan idiota. Pero claro, son opinions...
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Dobok San » 03 abr. 2008 17:16

Uf! en DelCarpio fent de Kaneda seria massa...trist i de Tetsuo 3/4 del mateix. Realment no el veig per cap paper, no crec que sigui tant tonto com per liarla d'aquesta manera, jo com a fan d'Akira i del senyor Otomo miraria la peli encara que en DelCarpio tingues un paper important...però no ho ser, penso que si els actors no acaben essent japonesos la cosa perdrà bastant, no se algu s'imagina 4 yankis arreplegats bestits dels típics macarres japonesos?? Fumant i bebent de "cuclilles"?? Jo sincerament no xDDD
En fi, serà un projecte que seguiré d'aprop.
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Taki » 03 abr. 2008 17:29

Elfangor ha escrit:
Taki ha escrit:Crec que en Dicaprio volia sortir-hi, però no sé si fent de Kaneda o de Tetsuo... Jo sincerament espero que no ho aconsegueixi...

siguent el productor, o siguie el que possa els cuartos, jo crec que es perque realmente li agrada el projecte, i estic gairebé convençut que sap que ell no pot fer de protagonista. Es massa gran. Possar-se tonto i dir "com que pago, vull ser el prota" seria una forma estúpida de carregar-se la peli i perdre els diners, i crec que en Dicaprio no es tan idiota. Pero claro, son opinions...

Bé, és que jo... No li tinc massa estima a en Dicaprio XD A més, jo només dic que volia fer-ho, ja no em poso en el tema de si s'adona o no que seria fatal per la pel·lícula...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Yami » 03 abr. 2008 20:52

El meu dubte és: retocaran els actors per tenir aquells fronts desmesurats?
...
Mmmmm... no veig en DiCaprio fent cap dels dos papers... I menys de Tetsuo... Més que res perque se suposa que el noi no ha de ser gaire guapo... però vaja, tampoc tinc massa fè posada en aquest projectes (espero equivocar-me).
Yami
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: mushroom » 04 abr. 2008 20:48

A mi el que realment m'agradaria que plasmessin, és tot el que seria l'ambientació de la serie, que l'estil sigui fidel al comic i les coses s'assemblin tan com es pugui al dibuix de l'autor. Pq m'encanta tot aquesta tematica futurista (ciutats gegants, corruptes, naus, les motos sobretot, etc.), cyberpunk o com es digui que te akira. Crec que aixo combinat a un bon guio ja em fara feliç.
Ambiental Sound Collision

http://www.myspace.com/ember3music
mushroom
Japan Fan

Entrades: 110
Membre des de: 19 nov. 2007 13:02
Ubicació: rain drops falling on my head...

EntradaAutor: Jako-kun » 12 nov. 2008 15:23

reflotament del tema de la Kerla.......noticia de MisionTokyo respecte a la película d'akira en imatge real.....la qual DiCaprio produirà:

"Leonardo DiCaprio ha hablado sobre sus incursiones en el mundo de la adaptación de mangas a la gran pantalla. Según el famoso actor su papel será el de mero productor a través de su compañía, Appian Way. DiCaprio, también ha apuntado que están esperando el último borrador del guión de Akira por parte de Gary Whitta.

Mientras esperamos para el guión final podemos echar un ojo a una de las revisiones que se ha filtrado a través de la web Latinoreview.

La acción pasa de Japón a América aunque, tras el colapso de la economía americana y los graves incidentes que destruyen Nueva York, el país nipón compra esa parcela de tierra para poder seguir creciendo en población así que, técnicamente, la historia seguiría contándose en tierra japonesa.

El reparto quedará dividido en americanos y japoneses a partes iguales para llegar a un mayor número de público e intentar contentar a todos. De esta forma tenemos a Kaneda y a Travis (aka Tetsuo) aunque, por suerte, Akira sigue siendo Akira.

En palabras de Leonardo DiCaprio: “[…] Intentaremos hacerlo lo mejor que podamos y no haremos la película hasta que el guión no tenga la forma adecuada”, por lo que tendremos que esperar un poco más y confiar en el criterio de Appian Way."
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 12 nov. 2008 15:40

Jako-kun ha escrit:reflotament del tema de la Kerla.......noticia de MisionTokyo respecte a la película d'akira en imatge real.....la qual DiCaprio produirà:

"Leonardo DiCaprio ha hablado sobre sus incursiones en el mundo de la adaptación de mangas a la gran pantalla. Según el famoso actor su papel será el de mero productor a través de su compañía, Appian Way. DiCaprio, también ha apuntado que están esperando el último borrador del guión de Akira por parte de Gary Whitta.

Mientras esperamos para el guión final podemos echar un ojo a una de las revisiones que se ha filtrado a través de la web Latinoreview.

La acción pasa de Japón a América aunque, tras el colapso de la economía americana y los graves incidentes que destruyen Nueva York, el país nipón compra esa parcela de tierra para poder seguir creciendo en población así que, técnicamente, la historia seguiría contándose en tierra japonesa.

El reparto quedará dividido en americanos y japoneses a partes iguales para llegar a un mayor número de público e intentar contentar a todos. De esta forma tenemos a Kaneda y a Travis (aka Tetsuo) aunque, por suerte, Akira sigue siendo Akira.

En palabras de Leonardo DiCaprio: “[…] Intentaremos hacerlo lo mejor que podamos y no haremos la película hasta que el guión no tenga la forma adecuada”, por lo que tendremos que esperar un poco más y confiar en el criterio de Appian Way."
Hombre, una persona que té dos ulls i un tros de cerbell. M'hages agradat més una adaptacio total, pero per ara no pinta del tot malament. A més el tonto del cul d'en tetsuo es america, com sino ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 12 nov. 2008 16:18

M'encanta quan l'univers em dona la raó xDDD

per cert, Red de mentiras, també d'en DiCaprio, també està prou be. Sembla que si s'allunya dels papers de jovenet maco i rosset es bon actor i tot xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Kerla » 12 nov. 2008 18:26

Crec que fins que no es vegi res més clar no opinaré gaire. Veient les últimes adaptacions de mites del manga.... fa por... molta por.
Què els hi costa intentar ser el més ajustats a l'obra original? si en fan una pel·lícula és perquè l'original els hi agrada no? què és això de començar a canviar això i allò (tot i que la idea de que Japó compri els estats units m'agrada )
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants