Norma llicencia Nodame Cantabile, pel Saló del Manga

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Norma llicencia Nodame Cantabile, pel Saló del Manga

EntradaAutor: Uzu » 19 abr. 2008 15:19

i bueno, un parell de sèries més...

jo jo jo

Norma Editorial ha anunciat l'adquisició de tres noves llicències: Nodame Cantabile, Venus Versus Virus i la reedició de Magic Knight Rayearth.
Aquests tres títols tenen com a data de sortida prevista el Saló del Manga.

Nodame Cantabile és un josei que a Japó és un Best Seller. Més informació sobre la sèrie aquí.

Genial :D
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Kerla » 19 abr. 2008 16:13

No se si alegrar-me que portin Nodame Cantebile, o desesperar-me perquè ho porta norma.
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Uzu » 19 abr. 2008 16:40

tenint en conta que norma és, junt a ivréa, l'editorial que té una qualitat més alta en els seus productes, alegra't.
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

EntradaAutor: Taki » 19 abr. 2008 18:02

És una bona notícia, ja tinc ganes de llegir el manga ù.u

L'inconvenient de Norma són els seus preus, que de vegades són, diguem, poc permissius.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Uzu » 19 abr. 2008 19:14

La veritat és que Objection.
Per exemple, de glénat, bleach: 7.50€, King of Thorn: 8,95€, Black Jack: 12€.
De norma, FMA: 7€, Air Gear: 7.5€0, .Hack 6.50€, Evangelion 8€.
De ivréa, Vagabond: 8.95€, Slam Dunk 6.95€, Midori no Hibi: 6.95€, Peacemaker Kurogane: 8€.
De planeta, Reborn!: 5,5€, One Piece: 6.95€, Nana: 6.95€, 20th Century Boys: 7.95€.
L'editorial amb millor preu és planeta, però també és la de pitjor qualitat.
I glénat de barat no té res. I encara que ho fos (7.5€ suposem), prefereixo pagar mig euro més per tenir la qualitat que té FMA o Vagabond, que es cruspeix al que treu Glénat.
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

EntradaAutor: koroki » 19 abr. 2008 20:24

Uzu ha escrit:tenint en conta que norma és, junt a ivréa, l'editorial que té una qualitat més alta en els seus productes, alegra't.
Es nota que ets de la nova generació xD

Norma fa MOLT poc que esta amb aquesta qualitat preu, abans la qualitat de norma era = de bona, pero tots els tomos costaven 8 € ( en una epoca con la majoria costaven de 6 a 7 € era molt abusiu).

A part esta la traducció, norma per mi es la de les pitjors editorials en traducció. Fans algunes coses bastant xungues û.uU

I bueno, moltes vegades prefereixo un palaneta a 5,5 que un tomo a 7/8 euros, sobretot si son manges per llegir i "abandonar".

Personalment la editorial que ha pujat més aquest ultim temps per mi es Planeta i la seva gamma de "baixa qualitat". Els mangas es llegeixen bé = i no s'autodestrueixen ( com Mangaline). La que me esta defraudant bastant es ivrea, te molts pocs titols important últimament û.uU

PD: tot i aixi estic dacord amb la teva opinio de Glenat. . . 7,5 per una qualitat normal potser es massa, tenen sort de fer sempre garns exits - o no tanta sort clar xD. ..
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 19 abr. 2008 20:46

Que jo digui que els de Norma ens "astillen" no vol dir que els altres també ho facin... XD

Que per cert, estava pensant pillar-me RG Veda, en l'edició que ells anomenen "de coleccionista", i he passat... Perquè 8,5 € per un tomo que no té res d'especial (o almenys no ho he sabut veure) em sembla abusiu.

A mi no m'importa pagar 8,5 € per tomo, si està justificat. I una edició anomenada "de coleccionista" és un alicient per comprar-la, quan ho és de debò... No entraré en com era l'anterior edició, però coi, la d'ara és la normal de molts mangas...

I encara recordo els famosos "falta tradu" de Norma, que vaig sofrir en un tomo pel qual vaig pagar... Allò sí que va ser indignant.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Uzu » 19 abr. 2008 20:59

koroki ha escrit:Norma fa MOLT poc que esta amb aquesta qualitat preu, abans la qualitat de norma era = de bona, pero tots els tomos costaven 8 €

Bé, comprendràs que em basi en el panorama actual de norma per a fer una previsió pel futur pròxim xD

koroki ha escrit:A part esta la traducció, norma per mi es la de les pitjors editorials en traducció. Fans algunes coses bastant xungues û.uU

Que vols que et digui, després de llegir a Glénat que Deidara és una tia i CUADERNO DE MUERTE, doncs...

I sí, la qualitat que més "empujón" ha pillat és planeta, ja que treu forces novetats per any, i amb aquest preu...qualsevol es resisteix!
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

EntradaAutor: Taki » 19 abr. 2008 21:16

koroki ha escrit:tots els tomos costaven 8 €

Per cert, que abans se m'ha passat això XD Voldràs dir que abans els tomos més barats de Norma costaven 8 €, perquè recordo una serie de les CLAMP (ara no em pregunteu quina...) a 9 € per uns tomos d'allò més normals.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants