Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 22 jul. 2012 15:02

Charlie ha escrit:jo per ara en tinc pendents unes quantes: shiki, Chaos;Head, Steins;Gate, Tasogare Otomo x Amnesia i Paranoia Agent xD en fi tinc feina



De Chaos;Head pots prescindir tranquilament es força dolenta, Shiki i Steins;gate son obligatories.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 22 jul. 2012 15:07

Midgar Wolf ha escrit:
Charlie ha escrit:jo per ara en tinc pendents unes quantes: shiki, Chaos;Head, Steins;Gate, Tasogare Otomo x Amnesia i Paranoia Agent xD en fi tinc feina



De Chaos;Head pots prescindir tranquilament es força dolenta, Shiki i Steins;gate son obligatories.

Doncs jo li volia donar una oportunitat ja que es dels creadors de Steins;gate.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 22 jul. 2012 15:11

koroki ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:
Charlie ha escrit:jo per ara en tinc pendents unes quantes: shiki, Chaos;Head, Steins;Gate, Tasogare Otomo x Amnesia i Paranoia Agent xD en fi tinc feina



De Chaos;Head pots prescindir tranquilament es força dolenta, Shiki i Steins;gate son obligatories.

Doncs jo li volia donar una oportunitat ja que es dels creadors de Steins;gate.


Doncs es molt dolenta, el principi es prometedor pero punxa molt. Res a veure amb Stens gate.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Charlie » 22 jul. 2012 16:55

Midgar Wolf ha escrit:
Charlie ha escrit:jo per ara en tinc pendents unes quantes: shiki, Chaos;Head, Steins;Gate, Tasogare Otomo x Amnesia i Paranoia Agent xD en fi tinc feina



De Chaos;Head pots prescindir tranquilament es força dolenta, Shiki i Steins;gate son obligatories.


Tindre en compte el que has dit, deixare de chaos per l'ultima posició en tot cas, tot i que em passa com en koroki, li volia donar una oportunitat per ser dels creadors de steins
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 22 jul. 2012 17:27

La novela visual es dels creadors de Steins;Gate i de fet la novela de chaos head no es del tot dolenta segons diuen, al contrari, el problema es que l'adaptació de madhouse es una merda i a sobre en 12 episodis. De Steins gate s'en va encarregar un altre estudi i a sobre van tenir el doble d'episodis per desevolupar-la. Per això el resultat es tan dispar.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Charlie » 22 jul. 2012 17:44

Midgar Wolf ha escrit:La novela visual es dels creadors de Steins;Gate i de fet la novela de chaos head no es del tot dolenta segons diuen, al contrari, el problema es que l'adaptació de madhouse es una merda i a sobre en 12 episodis. De Steins gate s'en va encarregar un altre estudi i a sobre van tenir el doble d'episodis per desevolupar-la. Per això el resultat es tan dispar.


Esta clar que amb el doble d'episodis es poden desenvolupar moltes més idees i inrtroduir-ne alguna de nova. 12 capítols no són gaires, però es pot desenvolupar una bona història, tipu Another, però clar, no totes les adptacions són iguals, algunes en necessetarien més, com tu molt bé dius la chaos;head... De totes formes, encara parlo sense saber, ja que no he vist cap de les dues, quan la hagi vist ja podré opinar amb criteri xD però prenc en consideració la teva informació, millor no fer-me gaires ilusions :D
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 22 jul. 2012 18:27

Coincideixo en que madhouse no va saber fer una bona adaptació. Una llàstima. Tot i així, veure l'anime seria la opció per a la gent que li interessi el tema.

De fet a la tardor faran un altre anime que es diu Robotics; Notes. El tercer.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Vlaid » 23 jul. 2012 00:25

sens dubte Sword Art Online es una pasada! i e descobert que treuran el videojoc per la PSP! merda...no la tinc e.e aure de mirar si puc jugari amb un emulador al pc xD
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 25 jul. 2012 05:11

Mirant Hyouka, Kokoro Connect i YuruYuri♪♪... entre d'altres que heu dit, però aquests son els que m'agraden més.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 25 jul. 2012 07:56

Vull començar yuri yuri perquè he vist molta propaganda per aqui i sembla divertida. Si la estas recomanant no m'ho pensaré.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 30 jul. 2012 03:37

Ja he acabat Ano Natsu Matteru. No es més que una mala copia d'onegai teacher. Segons he mirat el creador d'onegai teacher i onegai twins hi ha colaborat pero una cosa es això i l'altre fer una cosa casi copiada. Hagués sigut millor fer un shoujo partint de 0 sense calcar res.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 30 jul. 2012 07:12

Vaig començar el altre dia TariTari i Yuruyuri. La primera es divertida amb una historia que no esta mal del tot. Intenta ser profunda. L'animació es molt bona, com hanasaku. Els dissenys per això s'assemblen molt a hanasaku.
Yuruyuri es del estil 4koma, gracies separades de 4 noies.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Yui-chan » 30 jul. 2012 16:27

Avui he començat Steins;Gate amb molt bona companyia :perverface: és super genial sobretot la Kurisu és moooooooooooooooooooooooolt GENIAL!!!

PD: Amb en Bob :vicios:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 30 jul. 2012 16:35

Steins;gate és una molt bona sèrie, ja ho veuras :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 30 jul. 2012 17:28

Yui-chan ha escrit:Avui he començat Steins;Gate amb molt bona companyia :perverface: és super genial sobretot la Kurisu és moooooooooooooooooooooooolt GENIAL!!!

PD: Amb en Bob :vicios:



Doncs els primers episodis son els pitjors, tot va a més.


El.. psy... Congroo
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

cron