Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)
Jo estic veient Pokémon, Bola de Drac, digimon, kimetsu, atac dels titans, oregairu i baki. Sóc molt fanfic d'ella. Més aviat els comento que camino a la diana de notícies sobre aquestes, ja que m'encanten, sempre em poso a el dia dia, en aquesta pàgina https://frutadiabolica.com/posponen-por ... -danmachi/ però seria interessant que aqui al fòrum hi hagi un fil sobre notícies a el dia.
Alee aniré a reviure el tema xDD Ahir m'avorria a casa d'en sergi i l'anna em va deixar els primers tomos d'alice escuela de magia i he de dir que mola molt *o* (és dels tipus de sèrie que em vicien molt fàcilment xD) I fa temps que estic intentant de llegir negima pero com que ho he de llegir pel pc vaig super lenta (odio llegir pel pc). Puc dir que els primers tomos eren una mica corrents i avorrits però per ara, m'està agradant força, i hi ha personatges que molen molt.