Spice & Wolf

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Spice & Wolf

EntradaAutor: Taki » 14 oct. 2008 16:45

Fa relativament poc va sortir aquest anime de 12 o 13 episodis (no recordo) basat en una serie de noveles lleugeres d'aquestes que els agraden tant als japonesos. El cas és que fa relativament poc que l'han acabat de fansubejar (deu costar amb les parts d'economia que té i tal) i m'ha semblat un anime molt recomanable. Potser una mice lleugeret, però bo. Us deixo la ressenya de la wikipedia:

En Spice and Wolf la historia gira en torno a Craft Lawrence, de veinticinco años de edad, un vendedor ambulante que viaja de pueblo en pueblo vendiendo y comprando varias cosas para ganarse la vida en un ambiente histórico con influencias europeas. Su principal objetivo en la vida es reunir dinero suficiente para iniciar su propia tienda, ya ha estado viajando durante siete años, mientras que adquiere experiencia en el comercio. Una noche, cuando se detiene en la ciudad de Pasroe, encuentra en su carro a una chica llamada Horo, una deidad loba, de más de 600 años de edad. Ella parece tener quince años de edad, con la excepción de tener cola y orejas de lobo. Se presenta a sí misma como la diosa de la cosecha, la cual ha mantenido la fortuna de contar con buenas cosechas de trigo durante muchos años. A pesar de tener la responsabilidad de velar por el pueblo, quiere volver a su tierra natal en el norte llamado Yoitsu; cree que la gente ya ha abandonado la fe en ella y no cree que deba mantener su promesa de mantener las buenas cosechas. Horo también quiere viajar para ver cómo el mundo ha cambiado, ya que ha permanecido mucho tiempo en el mismo lugar. Ella negocia su salida de la aldea haciendo un trato con Lawrence para que la lleve con él. A medida que viajan, su sabiduría ayuda a aumentar sus beneficios, pero al mismo tiempo, su verdadera naturaleza debe ser ocultada para no llamar la atención de la iglesia.


Imatge

Només dir que la Horo (o Holo, com sigui) és un personatge que m'encanta, és genial. I per acabar, anunciar que sortirà una segona temporada (no se sap quan, crec), però canvien d'estudi d'animació. El que la realitzarà serà Brains Base, així que no crec que haguem de preocupar-nos massa perquè baixi el nivel... Però qui sap.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 14 oct. 2008 17:04

Estranyament, i tot i anar de economia medival, es una serie bastant bona. El personatje de la Horo es molt superior, es un dels millors que he vist desde fa temps.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 14 oct. 2008 17:42

s'haurà de veure doncs.....a més 4chan en va ple de imatges de la Horo/Holo (si, a Alternative tamb....XD)..........tan sols planyo als pobres del fansub, si han de traduir coses sobre economia medieval.....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 14 oct. 2008 17:53

És pitjor el de microbiologia. I curiosament, del mateix fansub.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 14 oct. 2008 17:59

passada la setmana que ve, que tinc dos examens, el mirareee^^

que semba interessant, i per ara la Horo esteticament m'agrada es monissima n_n
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 18 oct. 2008 22:21

hachi_90 ha escrit:passada la setmana que ve, que tinc dos examens, el mirareee^^

que semba interessant, i per ara la Horo esteticament m'agrada es monissima n_n


Em sembla que això ningú ho pot negar! XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 18 oct. 2008 22:45

MiraiMaki ha escrit:
hachi_90 ha escrit:passada la setmana que ve, que tinc dos examens, el mirareee^^

que semba interessant, i per ara la Horo esteticament m'agrada es monissima n_n


Em sembla que això ningú ho pot negar! XDDDD


No, no... XD Si ja vaig triar expressament la imatge per posar... Que per cert, és del manga i de cara potser m'agrada més a l'anime, però és que aquesta pàgina em va agradar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2008 15:26

ja he vsit el 1r capitol^^
esta força be tot i que no puc dir gaire res mes fins que no vegi mes capitols xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Onibaku » 29 oct. 2008 02:01

Avui me l'he acabat (l'anime) i tinc que reconeixer que m'ha agradat bastant, un anime lleugeret pero interessant, i que sap donar un caire realistic general bastant bo... en resum, m'ha deixat un bon gust de boca, habere per quan la segona temporada n.n
Imatge
Onibaku
Friki
 
Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Kurysu » 11 març 2010 02:48

Spice and wolf (ôkami to koushinryo) es genial!! >w< m'he vist la primera i segona temporada, i esperu k fagin la tercera, perque jo diria k encara no ha acabat l'anime xk els ki heu vist alguns caps sabeu k la horo ha d'arribar allà on viu, a casa seva.
Respecte a la Horo, m'agrada moltissim mes a la primera temporada, perque té mes caracter, tambe mostra la seva part agresiva i li fa brometes al Lawrence, i es mostra molt mes superior k ell, i naturalment tmb mostra la seva forma de llop *__*
i a la segona temporada es mostra mes submisa, no se.. mes apagada [no vui spoilejar] pero prefereixu la Horo de la primera temporada :3
i esteticament pel k fa al dibuix al manga es molt millor <3
jo l'he trobat pero està amb angles: http://www.onemanga.com/Spice_and_Wolf/1/01/

i mireu k em vaig comprar *w* <33
Imatge

visca la Horo!! Auuuuuuu~ *udol*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kurysu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 47
Membre des de: 10 març 2010 05:48
Ubicació: Yuriland ♥

EntradaAutor: koroki » 11 març 2010 14:48

Quant et va costar o on la vas trobar (**) ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 11 març 2010 18:35

Jo no he vist tota la serie nomes uns capituls, pero he de dir que el personatge de la Horo m'agrada molt i es super mona >///<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Kurysu » 11 març 2010 20:44

xiii es super mona >///<

Quant et va costar o on la vas trobar (**) ?


doncs em va costar bastant careta u.u cap a 20 euros x l'ebay, pero es k es figures de tamany gran em sortien massa cares xD i akesta petitona em feia molta gracia i es super mona :3
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kurysu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 47
Membre des de: 10 març 2010 05:48
Ubicació: Yuriland ♥

EntradaAutor: koroki » 13 març 2010 15:05

Kurysu ha escrit:xiii es super mona >///<

Quant et va costar o on la vas trobar (**) ?


doncs em va costar bastant careta u.u cap a 20 euros x l'ebay, pero es k es figures de tamany gran em sortien massa cares xD i akesta petitona em feia molta gracia i es super mona :3
20 Euros esta molt bé O.o

Les nendroids valen per defecte 25 xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kurysu » 14 març 2010 00:00

uhm.. pero crec k es mes petit k un nendroid DD: no se.. o es la meva imaginacio xDD pero igualment m'encanta -///- <3

x cert, mireu akests cosplays de la Horo :3


Imatge

Imatge

akestes dos m'encanten :3
Imatge

Imatge

lol i una de creacio propia xDDD
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kurysu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 47
Membre des de: 10 març 2010 05:48
Ubicació: Yuriland ♥

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron