Casar-se amb un personatge de Manga

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Casar-se amb un personatge de Manga

EntradaAutor: Jako-kun » 04 nov. 2008 16:59

Un japonés demana per internet amb un allista de firmes, que es legalitzin els matrimonis amb perosnatges de còimc/manga.....ell està enamorat de la Mikuru Asahina de "Susumiya Haruhi no yuutsu" :

Imatge

Aki va la noticia del 20 minutos:

"* Dice estar enamorado de una chica de ficción.
* Está reuniendo firmas para que el gobierno legalice su unión.
* Ya ha conseguido más de mil en una sola semana.

Un japonés ha reunido cientos de firmas en una campaña para que se permitan los matrimonios entre humanos y personajes de cómic, ya que asegura que se siente más cómodo en "el mundo de las dos dimensiones".

El manga es muy popular en Japón, donde algunos personajes de ficción llegan a convertirse en celebridades o incluso sex symbols. Por otro lado, el matrimonio esta en declive puesto que los jóvenes japoneses ven muy difícil encontrar pareja en la vida real.

Mikuru Asahina.El joven Taichi Takashita lanzó una petición en Internet solicitando un millón de firmas para presentarlas al gobierno y conseguir que se establezca una ley apra matrimonios con personajes de cómic. En una semana ha reunido más de 1.000 firmas online.

"Ya no estoy interesado en las tres dimensiones, incluso me gustarí llegar a ser un habitante del mundo bidimensional", escribió Takashita. "Sin embargo, parece imposible con la tecnología de hoy día", añade. El joven quiere casarse con Mikuru Asahina, uno de los personajes del manga Suzumiya Haruhi no Yuutsu (La Melancolía de Haruhi Suzumiya).

Muchos se han burlado de otra propuesta y han firmado porque la broma les parece divertida. Sin embargo, otros han firmado en serio, solidarizándose con la causa. "Durante mucho tiempo sólo he sido capaz de enamorarme de gente en dos dimensiones y actualmente hay alguien a quien realmente amo. Aunque ella sea un personaje de ficción, la amo. Me gustaría tener la aprobación legal a toda costa", relataba uno de los firmantes.

En Japón sólo se permite el matrimonio entre hombre y mujeres humanos y no da reconocimiento legal ni siquiera a la relaciones homosexuales."

Font: - http://www.20minutos.es/noticia/425363/ ... se/dibujo/
- http://www.m-resource.es/?p=588
- Web de la recollida de firmes
Imatge
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 04 nov. 2008 17:12

La vaig llegir fa dies XD

Què vols que et digui, o està sonat o vol fer diners fàcilment.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2008 17:38

O.o estic d'acord, per mes que estigui enamorada duna persona de ficció, casar-se no em diu res, no podre estar amb ella U.u, es de ficcio no existeix
tot i q tambe trobu q no es normal enamorar-se duna persona de ficció nose U.u
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Elfangor » 04 nov. 2008 18:16

Ja per començar, en cas que la tecnología permetés entrar al mon de l'anime, qué li fa pensar que es podría lligar a l'Asahina? Si no pot lligar al mon real, per qué hauría de poder al ficcional?

Y en cas que s'aprovés(deu meu...), considerant que no se l'hi pot demanar l'opinió al personatge, seria com si se l'obligués a casar-se. Es una violació dels drets dels personatges ficticis!

Conyes apart, realment tampoc em sembla més exagerat que enamorar-se d'algú famós. I no em refereixo només a actors i coses així. Em vist mil cops als mangues alumnes d'institut enamorant-se de companys simplement de vista, sense coneixer-los de res, només perque tenen éxit. Aixó no és amor, és pura calentura.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 04 nov. 2008 20:08

Opino com l'elfangor, pobre mikuru, necesites el seu consentiment -.-U

Tot i aixi es una noticia LOL, la gent esta molt malalta i aixo mola.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 04 nov. 2008 20:20

[Mode pseudomoderador on]
Aquest tema hauria d'anar a offtopic
[Mode pseudomoderador off]
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 04 nov. 2008 21:33

Bé, se suposa que el consentiment el donarien els creadors, no? Al cap i a la fi l'han creat ella, ells saben si s'hi voldria casar. I si ells diuen que no vol, és que no vol... La Mikuru farà el que ells vulguin XD

Òbviament si es fa així diran que no, encara que es legalitzés la cosa. Depèn de com es casessin, la meitat d'ingressos de la Mikuru anirien al seu marit, i això significaria que s'enduria diners pel merchandising que fessin d'ella i aquestes coses.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 04 nov. 2008 22:00

Depen. Vist així, seria com demanar permís als pares. I aixó està molt be, pero si els pares donen permís, pero la filla no vol, continua siguent anar en contra dels seus desitjos.

Es cosa meva o aquesta conversa es realment absurda? xDDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 04 nov. 2008 22:07

Pensa que si l'autor de les noveles ara en treiés una on la Mikuru agafa una metralleta i es carrega mitja ciutat mentre riu psicòticament... Tots creuriem que està fora del caràcter del personatge, però no podríem negar que ho ha fet la Mikuru, perquè si l'autor vol que ho faci, ho fa. Doncs de la mateixa manera l'autor podria dir si la Mikuru es vol casar amb l'home amb qüestió, o no XD L'autor és més que el seu pare, al cap i a la fi. Té total control sobre com és, el que fa i el que vol.

En fi, sí que és absurda, sí... XD

Però ja us dic, no arribarà enlloc per molt que faci. La Mikuru dóna massa diners XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2008 22:20

se se, en aixo tens rao

tot i que si el noi aquest es posa passat, jo si fos l'autor a la segona temporada casaria a la Mikuru amb un personatge fictici i fora problemes xDDD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Taki » 04 nov. 2008 22:24

O la mataria XD

...Què? Total ja en trobaria alguna altra... Si serà que no hi ha personatges com la Mikuru... XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2008 22:59

noooo pobre Mikuruuuuuuu T.T
que es casi, i ja esta aixi el noi se li aniran en orris les seves intencions
wohohoho xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Taki » 04 nov. 2008 23:02

No, perquè els casaments no són irreversibles XD

... En fi, jo segueixo pensant que no ho diu tan seriosament com ens vol fer creure.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2008 23:04

aixo esperem, xq... es absurd

m'estic imaginat q passaria si li permetessin casar-se amb la mikuru U.u se q es impossible xoo... sera molt trist xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 04 nov. 2008 23:17

A mi m'agradria veure-ho, es super LOL

Ara be, la mikuru no es pot casr amb qualsevol ù.u

Y no, per ara no es mort.
Imatge
koroki
aulamanga no kami