Us ensenyo el meu amor en nina, que el vull, però és limitada, i va sortir fa anys

És la Lieselotte de volks, és una SD, i la trobo preciosa ><

És tan preciosa, la vull

Moderador: Hachi
Kimy ha escrit:Ara no pots pensar en nines, has de pensar en el sofa, que dema surt!
PD: no m'agraden les coses limitades... Després si ho vols t'has de fotre per que o és impossible de trobar, o és massa car -__-"
Kimy ha escrit:Bueno, la dal val 160€, no és tan cara per ser custom i tota la pesca... ú.ù
Lo de la romantic alice (pink) va ser una putada, cuan vaig agafar a la Lilia estava per 130€ a kanpe i després la van pujar ¬¬
Hachi ha escrit:És molt mona la pullip que vols Kona :DD. Realment tampoc és tan cara Kona
Si, hi haurà sofà, demà surt, xDDDD
Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Bueno, la dal val 160€, no és tan cara per ser custom i tota la pesca... ú.ù
Lo de la romantic alice (pink) va ser una putada, cuan vaig agafar a la Lilia estava per 130€ a kanpe i després la van pujar ¬¬
Oh esta decent de preu, però si mal no recordo d'aquesta noia hi havien unes quantes que costaven un ou i mig...
I les habitacions tan cuquis que te TT__TT?(era d'aquesta tia també oi?)Hachi ha escrit:És molt mona la pullip que vols Kona :DD. Realment tampoc és tan cara Kona
Definitivament la tindre en les meves mans, trigui mes o trigui menys, pero és que m'he capficat amb que la vull xD
Weeeee, algun dia vull veure el super sofa en directe
Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Bueno, la dal val 160€, no és tan cara per ser custom i tota la pesca... ú.ù
Oh esta decent de preu, però si mal no recordo d'aquesta noia hi havien unes quantes que costaven un ou i mig...
I les habitacions tan cuquis que te TT__TT?(era d'aquesta tia també oi?)Hachi ha escrit:És molt mona la pullip que vols Kona :DD. Realment tampoc és tan cara Kona
Definitivament la tindre en les meves mans, trigui mes o trigui menys, pero és que m'he capficat amb que la vull xD
Kimy ha escrit:Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Bueno, la dal val 160€, no és tan cara per ser custom i tota la pesca... ú.ù
Bueno, les nines i diormes de la Nerea Pozo están uns 5-7 dies a ebay en subasta, potser puja molt, potser ni es ven...
Si veus que no et responen de la web aquella, jo preguntaria a kanpe, que tot hi que costa 200€ suposo que et dirán algo segur, son forá seriosos :s
El sofa ha de ser impresionan, sobretot per que l'imagino petito i deu ser enorme xD
Torna a: Figures, merchandaising i nines
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant