koroki ha escrit:Em sona a shaman King O.o
Jo també hi havia pensat, sobretot pel dibuix, però ni idea de quin personatge podria ser
Edit: No recordava que en Yoh portes un penjoll. Doncs diré en Yoh Asakura
koroki ha escrit:Em sona a shaman King O.o
Sanse ha escrit:koroki ha escrit:Em sona a shaman King O.o
Jo també hi havia pensat, sobretot pel dibuix, però ni idea de quin personatge podria ser
Edit: No recordava que en Yoh portes un penjoll. Doncs diré en Yoh Asakura
Vlaid ha escrit:d'en Ueki de la llei de Ueki?
Vlaid ha escrit:la llei de ueki es una gran serie xD a mi em va agradar moltissim
AnimeGirl ha escrit:Vlaid ha escrit:la llei de ueki es una gran serie xD a mi em va agradar moltissim
Doncs el que dire ara es greu... a mi no em va cridar l'atenció aixi que alhora que ho feien jo me nanava al cuarto... però a ma germana li va encantar no le vist mai tant aficionada a un anime O.O
Vlaid ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Vlaid ha escrit:la llei de ueki es una gran serie xD a mi em va agradar moltissim
Doncs el que dire ara es greu... a mi no em va cridar l'atenció aixi que alhora que ho feien jo me nanava al cuarto... però a ma germana li va encantar no le vist mai tant aficionada a un anime O.O
te morderé![]()
xD es cuestió de gustos
Aniool ha escrit:Ueki mola mil
Vlaid ha escrit:per mi, naruto es la millor serie del monnomes e vist 6 capituls xD
AnimeGirl ha escrit:Vlaid ha escrit:per mi, naruto es la millor serie del monnomes e vist 6 capituls xD
![]()
ne vist 6 més que tu
![]()
![]()
Pero.. no pasu d'aqui xD
Vlaid ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Vlaid ha escrit:per mi, naruto es la millor serie del monnomes e vist 6 capituls xD
![]()
ne vist 6 més que tu
![]()
![]()
Pero.. no pasu d'aqui xD
ni jo pasu dels 6 xD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant