PD: aneu amb compte amb lAniool, que és nivell 67!
"Era"

KonataRiddle ha escrit:Kimy, a mi al manga en Yukio em dioasjdoiasjdioasjiodjasiojdoasijdasiojd
"Era"
Aniool ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Kimy, a mi al manga en Yukio em dioasjdoiasjdioasjiodjasiojdoasijdasiojd
"Era"
cret.. ara sóc 80
Aniool ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Kimy, a mi al manga en Yukio em dioasjdoiasjdioasjiodjasiojdoasijdasiojd
"Era"
cret.. ara sóc 80
Xose ha escrit:Em sembla que heu desviat una mica el tema... nivell 80?
KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:Em sembla que heu desviat una mica el tema... nivell 80?
Ja s'ha conectat l'spammer
Xose ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:Em sembla que heu desviat una mica el tema... nivell 80?
Ja s'ha conectat l'spammer
Mira qui parla...
P.D: post 600 :P
KonataRiddle ha escrit:P.D: post 600 :P
Quin honor, el teu post 600, en un quote al meu![]()
Jo no sóc una spammer...
hachi_90 ha escrit:Xose ets un ranci xD
Xose ha escrit:KonataRiddle ha escrit:P.D: post 600 :P
Quin honor, el teu post 600, en un quote al meu![]()
Jo no sóc una spammer...
Si, hauries d'estar orgullosa de que hagi (mal)gastat el meu post 600 i el 601 en quotes teus XD
Per cert, no neguis que spammeges perquè en molt menys temps que jo has fet quasi 1000 posts XD
Xose ha escrit:És una mica extrany que en un post a on s'ha de descobrir el personatge ocult hagi d'anar 3/4 pàgines cap enrera per a trobar la pregunta XD
Xose ha escrit:És una mica extrany que en un post a on s'ha de descobrir el personatge ocult hagi d'anar 3/4 pàgines cap enrera per a trobar la pregunta XD
KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:És una mica extrany que en un post a on s'ha de descobrir el personatge ocult hagi d'anar 3/4 pàgines cap enrera per a trobar la pregunta XD
És que l'Aniool ha de posar l'imatge encara
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants