Intento sortir endenvant com a dibuixant de comic a l'editorial Apocalipta, que te origen a Uruguay. Porto mesos preparant un nou projecte dintre d'aquesta empresa anomenat "El Octavo Dia", comic digital que molt aviat estara disponible a internet. (Apa ja tic feta la propaganda

Tinc gustos molt variats en el que es refereix el manga i l'anime. Primer de tot tingueu clar que per a mi no hi ha res mes sagrat que el meu estimat manga, Dragon Ball!! (no crec que calgui anomenar l'autor.... Be de fet si, l'inigualable Akira Toriyama!!!

Be seguint amb els gustos, normalment em decanto per un estil mes shonen. One Piece, Naruto, Yu Yu Hakusho, Hunter x Hunter, Slam Dunk, Death Note, Bakuman.... Son algunes de les meves preferencies. El Seinen es un altre de les meves passions. Berserk i Zetman serien exemples del que m'agrada. Tambe m'agraden força el mangas de comedia, sobretot si estan ambientats en un contexte estudiantil. School Rumble es una obra mestra per mi. xDD No puc aguantar el Shojo, exepte algun cas extremadament exepcional. Les histories romantiques em solen agradar si les barregem en un contexte mes variat, ja sigui comedia, realisme, accio, aventures.... Maison Ikkoku (Rumiko Takahashi) o Kimagure Orange Road (Izumi Matsumoto), per exemple.
Be m'estic enrotllant molt nomes per dir "hola"...... xDDDD O sigui que millor passeu de tot el que he dit amunt, que ja m'anireu coneixent per aqui, i de moment nomes quedeu-vos amb el:
HOLA A TOTHOM!!
PD: Per cert, si algu de per aqui li agrada dibuixar i vol quedar algun dia per practicar una miqueta, jo encantat! ;)