Palex ha escrit:Takiko ha escrit:Queee?? xDD Però també espero que hi hagin molts nois >o< (sense contar en Pàlex, clar xDDDD)
Per què a mi no em contes T_T
et té calat...¬¬
Palex ha escrit:Takiko ha escrit:Queee?? xDD Però també espero que hi hagin molts nois >o< (sense contar en Pàlex, clar xDDDD)
Per què a mi no em contes T_T
koroki ha escrit:Digas la veritat, pervertit, l'importat es que siguin més noies ò.óUDarko ha escrit:Benvinguda takiko!!
quanta gent nova registrada en pocs dies
Taki ha escrit:Kerla ha escrit:eeeh! a mi tb m'agrada X-Japan!!! >x<, i en Gackt també, (bé m'agrada més amb en Hyde... ) -algun problema amb el mig giga de fotos d'aquests dos? ò__ó-
MIG GIGA DE FOTOS?? Vols dir d'ells dos junts?? O_O Tantes n'hi ha?? Tan de món em perdo??
Kerla ha escrit:mmm jo diria que el pèl al pit no importa tant com que el noi sigui innocent i manipulable XDD
Yui ha escrit:si palex et te calat i aixo k encara no us heu vist mai xD
Palex ha escrit:Yui ha escrit:si palex et te calat i aixo k encara no us heu vist mai xD
Imagina't si em veies, no passa res així es més platònic xD
Kerla ha escrit:no.... TT__TT malauradament d'ells dos junts no, sino d'ambdòs per separat i uns quants de junts. vaig trobar un parell de webs que havien escanejat tots els seus àlbums de fotos i fotos sexis en revistes */////*.
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants