si -.-UTaki ha escrit:Que sí, que mola molt.
Aquest post s'ha convertit en el teu post de presentació, ¿no? XD
A veure si ens controlem més ù.u
Crec que en x303 no durara ni 3 dies. Massa friki manga per aqui ò.o
si -.-UTaki ha escrit:Que sí, que mola molt.
Aquest post s'ha convertit en el teu post de presentació, ¿no? XD
koroki ha escrit:Yaoi 200%Takiko ha escrit:Amb que començaràs? Shojo, Shonen, Seinen... Hentai? xDD (O yaoi? o_o)
Takiko ha escrit:koroki ha escrit:Yaoi 200%Takiko ha escrit:Amb que començaràs? Shojo, Shonen, Seinen... Hentai? xDD (O yaoi? o_o)
Ugh x_x
El yaoi em fa fàstic xDD (però mira, Loveless m'agrada o.o -incoherències de la vida-) es que veure a dos nois... Doncs... Em... Queda més maco i fins i tot més artistic dues noies u_u (o més de dues noies xDDD)
Taki ha escrit:Tinc sort que el yaoi no em faci fàstic doncs, és lo millor del món (L)_(L)
koroki ha escrit:Taki ha escrit:Tinc sort que el yaoi no em faci fàstic doncs, és lo millor del món (L)_(L)
Yaoi es lo millor del mon despres dle yuri -.-
No sdabeu apresiar el bon manga.
Els tiu no fan de ties ¬¬Takiko ha escrit:koroki ha escrit:Taki ha escrit:Tinc sort que el yaoi no em faci fàstic doncs, és lo millor del món (L)_(L)
No, no sé apreciar a un tiu fent de tia i a l'altre donant-li pel cul, mai sabré apreciar això, sorry! xD
koroki ha escrit:Els tiu no fan de ties ¬¬Takiko ha escrit:koroki ha escrit:Taki ha escrit:Tinc sort que el yaoi no em faci fàstic doncs, és lo millor del món (L)_(L)
No, no sé apreciar a un tiu fent de tia i a l'altre donant-li pel cul, mai sabré apreciar això, sorry! xD
aix deu meu ù.u quina incultura
amb lo macu que es T_T
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants