Kellon ha escrit:koroki ha escrit:Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos![]()
eres mu gilipoyas torpe tio xD
Home, tu escrius amb "i" en castella, "pk" i coses smeblants, que a mi també em fan mal als ulls.
se llaman abreviaciones e.e
Kellon ha escrit:koroki ha escrit:Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos![]()
Home, tu escrius amb "i" en castella, "pk" i coses smeblants, que a mi també em fan mal als ulls.
Sanse ha escrit:...
Naruto igual que Bleach, va arribar un punt en que vaig trobar que la serie no mereixia que la seguis mirant. Després em van dir que la cosa havia millorat un munt i que era boníssima, però mai m'he animat a tornar-hi.
...
adrianbb ha escrit:Estuve en el ultimo torneo de pkm, amas de el de ligas Y el de preguntas (el cual gane)
estaré en el próximo de smash. Y me gustaría poder participar con un mando de gamecube (alguien me deja 1 plissssss![]()
Sanse ha escrit:Kellon ha escrit:koroki ha escrit:Kellon ha escrit:pon comas i escrive k se entienda , i revisa pk parece k no saves lo k escrives >.<
parece k lo agas expresamente...minecraf és minecraft , covra , cobra , pice , piece , aticuario , anticuado , scrilex , skrillex , spotifai , spotifive (creo xD) en serio , me duelen los ojos
"y" i "i" tenen el mateix número de lletres.
Bé, esclarit això, i no sense abans dir que m'estan sagnant els ulls, et diré que benvingut!
Kellon ha escrit:I ago abreviaciones pk el tiempo no es gratis , i escrivo mejor rapidito e.e ya k a sido mi estilo al escrivir desde siempre
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants