ACE ha escrit:Merci a tots per la benvinguda :)!
Per començar a respondre jo sóc i visc a Salt, i els meus grups preferits de música són: MUSE, Skrillex, Nirvana i Queen.
Veig que m'heu recomanat THG(Els jocs de la fam), no estic gaire segur de que m'agradi, la veig una mica prototipo de peli/llibre adolescent(sense ànims d'ofendre a ningú...), em va una mica més la literatura adulta x'D La resta de llibres que m'heu dit els apunto ;)
I no, el FFXIII no m'agrada gens, és un passadís x'D Doncs em semblaría guay jugar al LoL amb qui vulgui(Kimy ja estas agregada). La meva id del Guild Wars 2 és Hetto.1831, a veure si fem alguna maz junts ;)
I sobre Modern Family, que sapigueu que és genial

x'D
Aula Manga la vaig conèixer per una mena de cartell on surt la Haruhi Suzumiya.
I a quines activitats us referiu?
I crec que no em deixo res per respondre, si m'oblido de res aviseu ;)
El FFXIII serà un passadís, però estaràs d'acord amb mi en que és el passadís més bonic que t'has trobat mai, no? xD (Però segueix essent un passadís).
El cartell de la Haruhi mola, eh! Doncs amb activitats ens referim a totes les activitats que fem:
- Cada dos dilluns (normalment) fem una projecció d'una pel·lícula als recintes de la universitat.
- Activitats culturals relacionades amb la cultura japonesa, tals com cursos introductoris al japonès, cerimònia del te, cursos d'amigurumi/origami, etc.
- Jornades que duren tot el dia al voltant d'una temàtica, com el recent dia pokémon o la propera Jump Festa!, a més de les retrojornades i el carnaval otaku (i més!)
- Especials d'una serie, en la que fem una marató de la serie projectant-la sencera en una tarda. Tranquil, són series de 12 capítols, no fem maratons de series llargues, no som folls xD
I crec que no em deixo res, a part d'afegir que totes les activitats són gratuïtes, divertides i a més et pots endur fabulosos premis.*
Més info
aquí*Els premis poden no ser fabulosos