hachi_90 ha escrit:Pel nom? xDD Aquí sempre es diu així![]()
Podríem fer un picnic d'aula manga quan arribi el bon temps ^^
koroki ha escrit:En Darko ha anat a Paris a veure tocar un grup, es una bona frikada.
rutra_brea ha escrit:hachi_90 ha escrit:Pel nom? xDD Aquí sempre es diu així![]()
Podríem fer un picnic d'aula manga quan arribi el bon temps ^^
![]()
es molt bona idea!!
Darko ha escrit:koroki ha escrit:En Darko ha anat a Paris a veure tocar un grup, es una bona frikada.
Però no és un grup de música qualsevol DDD:
És EL grup
hachi_90 ha escrit:
LOL que suïcida que ets deu meu, sort que vas tenir que no et va passar res xDDDD
Kona tranquila a mi també m'agradava crepúsculo, i sempre diré que els llibres no estan malament, a veure si algun dia d'aquests miro la nova peli que ha sortit
Coses frikis que se'm acodeixen ara:
- Anar a la devesa i fer un picnic allà al mig amb unes amigues, vam posar unes estovalles i vam menjar suishi que una amiga havia fet. xDDD Hi ha fotos a fotografies del membres d'això.
- Cridar des dels lavabos del meu primer cole (Pare Coll) per la finestra a l'hora de dinar a un pis de davant, era el pis on vivia una amiga meva, ho vaig fer sovint fins que em van veure i em van renyar xungament ^^UU
- Veure una peli horrible al cine en sessió golfa, no agradar-me gens i posar-me a dormir al terra perquè la butaca era incòmode ^^UUU
- Cridar pel carrer... No és gens no habitual en mi. xD
Per ara no recordo més xD
AnimeGirl ha escrit:Frikades qe hagi fet.... Compta anar per el carrer cantant Sakura en Japones o be Ao no exorcist o l'any pasat nava cantan Vocaloid jeje...
I cridar de punta a punta de carrer per despedirte d'algu i al final de Sayonara i el nom acabat en kun o chan xD (coses abituals xD)
AnimeGirl ha escrit:hachi_90 ha escrit:
LOL que suïcida que ets deu meu, sort que vas tenir que no et va passar res xDDDD
Kona tranquila a mi també m'agradava crepúsculo, i sempre diré que els llibres no estan malament, a veure si algun dia d'aquests miro la nova peli que ha sortit
- Anar a la devesa i fer un picnic allà al mig amb unes amigues, vam posar unes estovalles i vam menjar suishi que una amiga havia fet. xDDD Hi ha fotos a fotografies del membres d'això.
- Cridar des dels lavabos del meu primer cole (Pare Coll) per la finestra a l'hora de dinar a un pis de davant, era el pis on vivia una amiga meva, ho vaig fer sovint fins que em van veure i em van renyar xungament ^^UU
- Veure una peli horrible al cine en sessió golfa, no agradar-me gens i posar-me a dormir al terra perquè la butaca era incòmode ^^UUU
Lo dels lavavos del Pare Coll no se perque el cridar a algun pis no ets lunica![]()
Frikades qe hagi fet.... Compta anar per el carrer cantant Sakura en Japones o be Ao no exorcist o l'any pasat nava cantan Vocaloid jeje...
I cridar de punta a punta de carrer per despedirte d'algu i al final de Sayonara i el nom acabat en kun o chan xD (coses abituals xD)
hachi_90 ha escrit:AnimeGirl ha escrit:hachi_90 ha escrit:
Lo dels lavavos del Pare Coll no se perque el cridar a algun pis no ets lunica![]()
Frikades qe hagi fet.... Compta anar per el carrer cantant Sakura en Japones o be Ao no exorcist o l'any pasat nava cantan Vocaloid jeje...
Doncs la Termi em va fotre una bronca...![]()
Jo també he cantat algun cop pel carrer xDD
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant