Llavors, aquest mateix link li inclueixes això pero junt!
[img] [img/]
i:
I ja se perque no t'anava, jo he probat de penjar una foto qualsevol de internet i no em deixa, pero si la penjo al imageshack i agafo el link que posa Direct si em deixa
Hachi_90 moltes gracies!! la veritat que no es gaire fácil penjar fotus per aqui...
aquesta cosa jetja d'aqui soc yo i el que tinc darrera es el meu xicot , també menbre de l'aula manga en Ri_oopp...no se li veu molt bé.
aqui se´l veu millor es que no se si vol surtir...jajaja poder em mata (no te enfades bonito eh!)
[img]http://img39.imageshack.us/img39/7325/41957819139913080302913.jpg
i aqui uns cuants dibuixos meus...
joer...que mosntruosa!!!! aquest el vaig fer fa temps...son bocetos....la ma aqui no em va quedar gairebé i esta tot ple de guixots...
[/img]
Ingunn l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 oct. 2009 21:18, en total s’ha editat 17 vegades.
Hachi_90...jejej mona? jjajaja ho més trrist es que tinc que fer el payaso per surtir mitjanament...normal jejeje pero bueno... merci igualment per lo de mona..i per lo dels dibuixos...
Jako reholas jejej Avatar? crec que se la serie que em vols dir...pero no..en principi em vaig inspiar en la Mai, la Chun-li i la Lain...y va surtir això amb mans i brazos desproporcionats... i pits..dels pits es intencionat jejje
i si es o intento que sigui la Faye Valentiene..que m'encanta...
per cert el sistema aquest de penjar les fotus es fa una mica pessat porto ya 2 hores!!!
hola bones a que es wuapa la meva novia ne la estimo molt i no se perque jajajaja pero yo soc mes wuapo no? ajajajaj no se es broma es ella la wuapa un peto cari
wooo *w* kina passada els dibuixos! buenu, jo soc nova aki.. vaig anar al carnaval otaku i m'ho vaig passar genial! >w< penju una fotu meva pels ki em van veure k em reconeguin :3 (tot i k amb l'avatar ja hauria de ser suficient xD pero x si de cas... aki teniu >//< :
soc la de la dreta de la camiseta blanca rara xD (l'altra es la Neko <3)