koroki ha escrit:Basicament aquí el motiu de la pregunta.
Sips a aqui be la pregunta, pero en trollin es pensa que no sabem anglès.
Nose jo si va venir a freakshow.
koroki ha escrit:Basicament aquí el motiu de la pregunta.
Xose ha escrit:El que em sembla de mal gust es el fet d'agafar una foto d'una altra persona sense dir res
Xose ha escrit:Ara em feu sentir culpable per pujar les fotos al facebook...
Xose ha escrit:Ara em feu sentir culpable per pujar les fotos al facebook...
Ja ja i venga tu continua buscant coses que no he dit.hachi_90 ha escrit:Sips a aqui be la pregunta, pero en trollin es pensa que no sabem anglès.
Ah perdó, no havia llegit aquesta regla de l'Aula Manga que diu que si un usuari posa fotos al facebook no es poden posar enllaços al forum. Si us plau envieu-me un email amb totes aquestes regles per saber quan estic fent coses que no toquen i que així no em digueu que estic fent el troll.hachi_90 ha escrit:es culpa del Trollin de fer coses que no toquen.
Les fotos son al facebook i no tenen cap nom etiquetat. Si em presenteu a la noia puc enviar-li un email diguen-li que m'ha agradat com ha sortit a la foto. O si algú la coneix pot dir-li i així ens evitem que la pobre noia pateixi aquest horrible esdeveniment que es conèixer al trollin en persona.Xose ha escrit:El que em sembla de mal gust es el fet d'agafar una foto d'una altra persona sense dir res
més bé dues de dues ;)Sanse ha escrit:Crec que el que vol dir es que li agrada la foto.
O li està tirant els trastos.
Una de dues.
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant