Mina-san Konichiwa!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: Midgar Wolf » 15 abr. 2011 01:31

Em presento que es el que toca. Aquí Midgar, aficionat al anime, manga, videojocs i cultura Japonesa en general. Fent un sharingan a les altres presentacions he vist que el que toca es una mica anomenar gustos i preferencies, doncs som-hi:

Pel que fa als animes he de dir que m'agraden de tot tipus, desde els típics shonens com One Piece, Naruto, etc... passant per Gurren Lagann ,Code Geass, etc... fins d'altres series com poden ser Monster, Gantz o Rainbow - Nisha Rokubō no Shichinin. Com es pot veure en l'avatar també sóc molt seguidor de tot anime ecchi ja que allà on hi hagi un harem sempre hi estaré jo per fer-hi una ullada. x'D Tampoc em desagraden "drames" com Clannad o bé coses més ensucrades com Kimi ni todoke, Skip Beat! o Itazura na Kiss. Em falta per mencionar que sóc un gran seguidor de les películes de Makoto Shinkai.

Pel que fa als videojocs m'agraden de tot tipus, especialment els rpgs i els jrpgs tot i que aquets últims estàn ja de capa caiguda. Els meus preferits son els Final Fantasy que van del 6 al 10, Xenogears, Chrono Cross, Xenosaga i Lost Odyssey, entre d'altres.

No tinc gaire més a explicar, he llegit que d'aquí poc celebreu una altre vegada les retrojornades. Fa un parell d'anys, crec, vaig assistir-hi i em vaig divertir força, espero repetir aquest any.

Això es tot. Ja na!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: Airún » 15 abr. 2011 10:42

Yōkoso!!!


Veig que tens molt bon gust amb les series xD, i que t'agradi una mica de cada esta molt bé, esperem que vinguis a les nostres projeccions.

Pel que fa videojocs, no te'n puc dir res pk no jugo a videojocs, però segur que molt d'aki estaran amb tu xD

I al 7 de maig a les Retrojornades IV ^^

Espero que t'ho passis molt bé per aquí i ens veiem!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

Re: Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: koroki » 15 abr. 2011 22:12

Wooooo !!

Benvingut !!

Els animes son tots força bons ! No nomes els shonens sino els shojos estan molt bé ! Good job !

I aquí tens un fan del FFVII que s'acaba de comprar la versió de PC !!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: Midgar Wolf » 17 abr. 2011 04:28

koroki ha escrit:Wooooo !!

Benvingut !!

Els animes son tots força bons ! No nomes els shonens sino els shojos estan molt bé ! Good job !

I aquí tens un fan del FFVII que s'acaba de comprar la versió de PC !!!!!!


L'has pogut aconseguir amb la caixa gran de cartró i tot? Jo encara conservo la versió PC amb la caixa gran de cartró , llàstima que vaig perdre el manual.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: koroki » 17 abr. 2011 23:10

Si ! amb la caixa de cartro gran també, ha estat el millor. Esta completa mab el manual i tot.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: Hachi » 17 abr. 2011 23:21

Benvinguuut! :kawai_oi:


Gomeeen, per donar-te la benvinguda tan tard >o<

Espero que t'ho passis bé per aquí, i que vinguis a les nostres Retrojornades del 7 de maig :D

Veig que t'agraden forces shonen molaa xD. Tot i que part meva només m'agraden Gurren Lagann i One Piece!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mina-san Konichiwa!

EntradaAutor: Alice » 28 abr. 2011 17:58

Bueno amb una mica de retard et dono la benvinguda xDD Hola!! Es agradable veure algu a qui li agradi tot una mica, la gran majoria de manges que dius a mi tambe m'agraden menys amb els ecchis i els harem, els tinc massa vistos i els veig tots força semblants xDD En fi suposu que ya ens veurem per les reto!
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34


Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron