Bones a tothom! ^^

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Sanse » 15 set. 2011 22:17

Jo sóc totalment incapaç de posar-me lents de contacte. És acostar el dit a l'ull, i se'm tanquen les parpelles.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 22:20

Sanse ha escrit:Jo sóc totalment incapaç de posar-me lents de contacte. És acostar el dit a l'ull, i se'm tanquen les parpelles.

Tothom ho acaba fent, pero s'ha de tenir paciencia i no estar nerviòs per si la cagues(jo quant vaig poder ficarme-las a la primera a l'optica era perque volia tornar a casa i conectar-me a Pottermore, pero això no em vaig posar nerviosa i ho vaig fer).
Jo recomano les rigides que encara que diuen que son una mica mes incomodes(jo no vaig veure diferencia) per treure-les es super facil, nomès t'has d'estirar l'ull i surten disparades.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 22:32

Un cop que vaig anar fent cosplay de Rukia em vaig comprar unes de color i a la òptica me les vaig col·locar a la primera, a casa a la 3 o 4, però després em van donar unes gratuïtes i va ser impossible :s No sé si era per que eren de mostra o que.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Link Hammer » 15 set. 2011 22:32

Nooooo vea que hartera mensajes! Bienvenida al club de nosotros. Pasatelo bien y si eso nos vemos en el proximo evento!
Imatge
Avatar de l’usuari
Link Hammer
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 29
Membre des de: 19 ago. 2011 20:51
Ubicació: Training

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 22:37

Nooooo vea que hartera mensajes! Bienvenida al club de nosotros. Pasatelo bien y si eso nos vemos en el proximo evento!


El post se ha vuelto un chat xD

Gracias ^^
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 22:38

Kimy ha escrit:Un cop que vaig anar fent cosplay de Rukia em vaig comprar unes de color i a la òptica me les vaig col·locar a la primera, a casa a la 3 o 4, però després em van donar unes gratuïtes i va ser impossible :s No sé si era per que eren de mostra o que.

Mmm, ni idea, jo crec que mes que res es al moment en el que te las posis, jo amb la meva mare no puc, em posa nerviosa i no hi ha manera però en canvi amb el meu pare me las poso facilment.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 22:39

Kimy ha escrit:
Nooooo vea que hartera mensajes! Bienvenida al club de nosotros. Pasatelo bien y si eso nos vemos en el proximo evento!


El post se ha vuelto un chat xD

Gracias ^^

A mi me vetaron un dia de un blog por crear conversaciones en los post :omfg: Tendre que controlarme creo...
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Darko » 15 set. 2011 22:58

KonataRiddle ha escrit:
Kimy ha escrit:
Nooooo vea que hartera mensajes! Bienvenida al club de nosotros. Pasatelo bien y si eso nos vemos en el proximo evento!


El post se ha vuelto un chat xD

Gracias ^^

A mi me vetaron un dia de un blog por crear conversaciones en los post :omfg: Tendre que controlarme creo...

xDDDDDDDDDDDD no sé perquè, però m'ho crec xDDDD

Algún també opinaré sobre les lentilles, vull posar-men algun dia, però encara me n'he posat mai U.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 23:10

:perverface: Pero vaig fer historia en aquell blog, la gent es va rebelar va ser bonisim, fins i tot van crear blog new...
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Darko » 16 set. 2011 00:05

Doncs millor que no facis historia aquí, no crec que els d'aquí creessin un altre fòrum, hi ha molta vagància...xDD Tot i que també és menys probable que el teu destí acabi sent el mateix que en el blog
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 16 set. 2011 00:07

Darko ha escrit:Doncs millor que no facis historia aquí, no crec que els d'aquí creessin un altre fòrum, hi ha molta vagància...xDD Tot i que també és menys probable que el teu destí acabi sent el mateix que en el blog

No no, aquí no penso fer coses que estiguin malament, a mes era un Staff corrupte :l
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Darko » 16 set. 2011 00:24

KonataRiddle ha escrit:
Darko ha escrit:Doncs millor que no facis historia aquí, no crec que els d'aquí creessin un altre fòrum, hi ha molta vagància...xDD Tot i que també és menys probable que el teu destí acabi sent el mateix que en el blog

No no, aquí no penso fer coses que estiguin malament, a mes era un Staff corrupte :l

Ah bé, és bo saber-ho :kawai_oi:

Llavors t'haig d'informar que en aquest forum està malament no fer-me la pilota en cada post :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: Sí, ho sé, que bona persona que sóc per informar, no cal que m'ho agraeixis U.u xDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 16 set. 2011 00:27

Darko ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:
Darko ha escrit:Doncs millor que no facis historia aquí, no crec que els d'aquí creessin un altre fòrum, hi ha molta vagància...xDD Tot i que també és menys probable que el teu destí acabi sent el mateix que en el blog

No no, aquí no penso fer coses que estiguin malament, a mes era un Staff corrupte :l

Ah bé, és bo saber-ho :kawai_oi:

Llavors t'haig d'informar que en aquest forum està malament no fer-me la pilota en cada post :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: Sí, ho sé, que bona persona que sóc per informar, no cal que m'ho agraeixis U.u xDD

Ö T'he de dir amo o senyor?
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Darko » 16 set. 2011 00:45

KonataRiddle ha escrit:Ö T'he de dir amo o senyor?

Bueno va, rebaixaré les exigències de Déu i acceptaré amo, sort que sóc humil U.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Sanse » 16 set. 2011 03:34

Darko ha escrit:
KonataRiddle ha escrit:Ö T'he de dir amo o senyor?

Bueno va, rebaixaré les exigències de Déu i acceptaré amo, sort que sóc humil U.u

No, home, digues-li la veritat. T'ha de dir "Darko-sama" posant veu eròtica de tipus hentai.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron