Hola? xD

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 19:48

En el link que et poso més abaix pots veure el calendari de les activitats que tenim programades, el que falta son les projeccions del 2012 que encara no les hem posat xDD. Si cliques a sobre de la data d'una activitat et porta a l'activitat.
http://www.aulamanga.org/Activitats/calendari.php


Nose, el que fem els dissabtes són especials de sèries senceres o les jornades. La pròxima jornada que farem és el 26 de novembre un dissabte ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 06 nov. 2011 20:05

OK! Merci, ho tindré en compte, a menys que una força major m'ho impedeixi segur que vinc.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 20:08

Woooo un avatar de l'Edward :kawai_oi:


Time Master ha escrit:OK! Merci, ho tindré en compte, a menys que una força major m'ho impedeixi segur que vinc.

Oki, així m'agrada!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Konata » 06 nov. 2011 20:11

Benviguuuuut~ home ocupat!

Quina saga, quina saga, quina saga et va marcar? :kawai_oi: (--->Mega lectora)

PD: Has tirat pel terra la meva presentació(Era/Es mega cutre :os_t-t: )...

Cap força major és excusa, la Hachi l'atractiva mereix que vinguis :iquemes:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 20:20

KonataRiddle ha escrit:Benviguuuuut~ home ocupat!

PD: Has tirat pel terra la meva presentació(Era/Es mega cutre :os_t-t: )...

Cap força major és excusa, la Hachi l'atractiva mereix que vinguis :iquemes:


La teva presentació no era gens cutre :trist:

Ja saps, a fer cas del que et diu la Kona xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2011 20:21

Time Master ha escrit:OK! Merci, ho tindré en compte, a menys que una força major m'ho impedeixi segur que vinc.

Mola el avatar, espero veure't el dia 26 !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Sanse » 06 nov. 2011 20:29

Time Master ha escrit:Jejeje el nick ve d'una saga de literatura fantàstica que em va marcar quan encara no era ni adolescent :P

Això de la quedada em sembla molt bé, ho esteu comentant al fòrum o algo?? És que encara vaig molt perdut per aquí...

Bé, la pega és que vaig a classes de japonès els dissabtes al matí, i no acabo fins les 12, que seria l'hora a la que podria agafar el tren cap a girona (o anar a casa que trigo tres quarts i agafar el cotxe!!) pel que al final arribaria super tard igualment. De totes maneres, feu gaires activitats els caps de setmana? Jo només he vist el que hi ha aquí a la capçalera de la pàgina, es fan més coses a part d'això??

Primer, el tema de la quedada que volem fer a barna està aquí: http://www.aulamanga.org/forum/viewtopic.php?f=12&t=1517.
Segon, de quina saga és? Si t'ha marcat des de fa tant deu ser realment bona.
Tercer, sobre les activitats que fem els caps de setmana (dissabtes), les jornades comencen a les 12 i duren fins a les 8, i es fan coses durant tot el dia, així que si agafes el tren quan surts de japonès i vens cap a Girona arribaries sobre la una/dues, que no està tant malament. Els especials de projeccions que fem (passar una serie completa del tiron) comencen a les 4:30, així que tens temps de sobres per arribar, i fins i tot dinar! (Companys, corregiu-me si he dit alguna cosa malament).
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 20:46

Sanse, les jornades pròpiament comencen a les 10h del matí, però fins a les 12 no comencen les activitats perquè la gent no matina xD

Com diu en Sanse podries dinar amb nosaltres, venem ràmen així que en podries menjar si volguessis xD

PD: també t'animo a que t'apuntis a la quedada que farem a bcn si vols !
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Sanse » 06 nov. 2011 21:23

Crec que aquest any a la reunió de principi de curs vam decidir començar les jornades a les 12, perquè abans no ve ningú. La de Freakshow la vam començar a les 12, a les 11 vam anar-ho a preparar tot. Els anys anteriors, en canvi, si que començàvem a les 10.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 21:27

Només es va decidir començar a les 12 a l'event de freak show a les altres comencem a les 10 com sempre.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 06 nov. 2011 21:29

Les de Freakshow van ser un cas especial (no tenien massa sentit estar tant de temps alla). Es millor començar a les 10. Podriem parlar de començar a les 11, per no tenir que estar a les 9 alla.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2011 21:33

Igualment l'espai de la jump Festa ja està reservat per fer-la a les 10, així que tampoc la canviarem ara ^^UU
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Sanse » 06 nov. 2011 21:35

Ah, doncs m'havia confós.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 00:31

KonataRiddle ha escrit:Benviguuuuut~ home ocupat!

Quina saga, quina saga, quina saga et va marcar? :kawai_oi: (--->Mega lectora)

PD: Has tirat pel terra la meva presentació(Era/Es mega cutre :os_t-t: )...

Cap força major és excusa, la Hachi l'atractiva mereix que vinguis :iquemes:

Hola! Segurament ni la coneixes, és "El Señor del Tiempo" de Louise Cooper. És una saga de literatura fantàstica (sobretot llegeixo fantasia i ciència ficció) i amb 13 anys va ser el millor que havia llegit. Des d'aleshores ha plogut molt, molts llibres nous i millors, tot i que no deixa de ser bastant bo (me'ls he rellegit fa poc)

Ara en el meu TOP tinc la saga "Canción de Hielo y Fuego", que me la vaig començar a llegir farà tres anys i me l'he tornat a començar en anglès, seguida de la saga del Miles Vorkosigan, és de ciència ficció i molt adictiva. I prop d'aquestes alguns que també m'han agradat molt serien Los tejedores de cabellos (té un parell de capítols magistrals) i la septologia "El ciclo de la puerte de la muerte", que me la vaig llegir amb uns 15 anys i també em va agradar molt.
EDIT: Casi m'oblido de Hyperion, que és el súmum de la ciència ficció. Simplement imperdibles. Això si, complexe a més no poder, no apte per tothom xD

PD: He llegit la teva presentació, i no és pas dolenta XD Simplement és que a mi no se'm dona bé esquematitzar, fa poc em van dir en conya "si vols em pots explicar la teva vida, que no tinc pressa" i literalment ho vaig fer (va ser un owned xD)

PPD: Pel simple fet d'agradar-vos a tots vosaltres el manga i l'anime, ja val la pena el desplaçament. Estarà bé conèixer gent amb qui compartir aquestes aficions :D
hachi_90 ha escrit:Woooo un avatar de l'Edward :kawai_oi:

koroki ha escrit:Mola el avatar, espero veure't el dia 26 !

Jejeje M'encanta Full Metal, és de les meves sèries preferides. I al contrari que a la majoria de la gent, a mi m'agrada més la primera. Trobo que és molt més rodona en conjunt que no pas la que segueix al manga, tot i que aquesta té alguns detalls que si que son millors que en el primer anime. I si, gairabé segur que em veieu el dia 26.


A tot això... com s'arriba al lloc aquest? És que no conec pràcticament res de Girona xD


Per cert, ja que m'interrogueu (i mira que he parlat bastant de mi xD) també em podríeu dir de què venen els vostres nicks, perquè sincerament no tinc ni idea i em pica la curiositat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 07 nov. 2011 00:35

Et poso els mapes del lloc de l'event xD. (et poso el link dels mapes del facebook que els vaig posar a l'event que vam posar allà, que aquests es veuen massa petits http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater)

Imatge

Imatge

Si encara no et queda clar m'ho dius.


Jo de full metal alchemist he vist la segona sèrie fa poquet, però em va agradar molt, tinc pendent un dia d'aquests veure la primera. Així que no puc comparar.


El meu nick be de hachi que en japonès és el número 8, i la Hachi també és una de les protagonistes de la sèrie Nana de la Ai Yazawa.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron