Hola? xD

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 00:38

Si, a la xifra hi arribo xD Però aquest anime no el conec de res, així que del personatge ni idea.

He de suposar que això es fa a l'edifici on hi ha el punt vermell?
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Darko » 07 nov. 2011 01:17

Si no, tinguent en compte que això està pràcticament al costat de l'estació de tren, potser podria venir algu a buscar-te amb un cartell on digués 'Time master'.

El meu nick ve de... no hi ha cap entrada sobre nicks? xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 02:26

Darko ha escrit:El meu nick ve de... no hi ha cap entrada sobre nicks? xD

Jaja, jo estava pensnat el mateix...

I si, és una possibilitat, però si dius que està al costat de l'estació de tren llavors no em preocupa tant. Ja només em faltarà mirar les combinacions que he de fer desde Meridiana per anar fins a Girona.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 07 nov. 2011 10:49

Els cap de setmana, des de Barcelona, més o menys surt un tren cada hora.

Un tema sobre els nicks podria ser way i tot !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 07 nov. 2011 15:48

Si, l'edifici es el que té el punt vermell, xDDD, l'edifici te com un color rosat / salmó. Com diu en Darko també et podriem venir a buscar, no és el primer cop que ho fem
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 15:55

hachi_90 ha escrit:Si, l'edifici es el que té el punt vermell, xDDD, l'edifici te com un color rosat / salmó. Com diu en Darko també et podriem venir a buscar, no és el primer cop que ho fem

Ben pensat ho agraïria, perquè si no em veig plantant-me allà sense saber amb qui parlar i pensant "què coi faig ara" XD Que encara que no ho sembli soc molt tímid per naturalesa XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 07 nov. 2011 16:00

Aixxx la gent nova és massa tímida, això no pot pas ser! I no només va per ell, ¬¬UU xD

Time Master ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Si, l'edifici es el que té el punt vermell, xDDD, l'edifici te com un color rosat / salmó. Com diu en Darko també et podriem venir a buscar, no és el primer cop que ho fem

Ben pensat ho agraïria, perquè si no em veig plantant-me allà sense saber amb qui parlar i pensant "què coi faig ara" XD

Doncs cap problema, ens dius l'hora que agafaràs el tren per saber a quina hora arriba a Girona i et venim a buscar ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 16:11

La veritat és que ho tinc bastant superat en comparació a fa 10 anys, però encara hi ha ocasions en que em tallo molt. Per exemple si em planto en un lloc amb cent persones on no conec a ningú i no sé amb qui parlar, doncs fa pal xD

En principi a la parada de Meridiana (El Clot) que agafo per anar a l'acadèmia de Japonès arriba la Renfe, però no sé si des d'allà puc anar directament a Girona o no, ho miraré Dissabte que ve i quan tingui clara la hora us ho faig saber.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Sanse » 07 nov. 2011 17:50

A mi m'agrada la idea d'anar a l'estació amb un cartell. Sobretot pel cartell xD
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Hola? xD

EntradaAutor: koroki » 07 nov. 2011 18:50

Time Master ha escrit:La veritat és que ho tinc bastant superat en comparació a fa 10 anys, però encara hi ha ocasions en que em tallo molt. Per exemple si em planto en un lloc amb cent persones on no conec a ningú i no sé amb qui parlar, doncs fa pal xD

En principi a la parada de Meridiana (El Clot) que agafo per anar a l'acadèmia de Japonès arriba la Renfe, però no sé si des d'allà puc anar directament a Girona o no, ho miraré Dissabte que ve i quan tingui clara la hora us ho faig saber.

Desde Clot pots agafar el tren que va a Girona.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 21:47

Sanse ha escrit:A mi m'agrada la idea d'anar a l'estació amb un cartell. Sobretot pel cartell xD

Ets un friki!! Espera't... hi ha algú aquí que no ho sigui?? XD

koroki ha escrit:Desde Clot pots agafar el tren que va a Girona.

Perfecte doncs :D

EDIT: Vale, veig que hi ha un que surt a les 11:54 i arriba a les 13:06 i un altre que surt a les 12:53 i arriba a les 14:28.

El primer és 3€ més car però també més ràpid, segurament em val més la pena que l'altre. El que puc fer és plegar 15 minuts abans de les classes de japonès i llestos, així no m'hauré d'esperar tres quarts d'hora a l'estació i arribaré una hora i mitja abans que amb l'altre.
Time Master l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 nov. 2011 21:52, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 07 nov. 2011 21:51

Tots som frikis aquí!!
De fet a mi la idea del cartell també m'agrada xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Time Master » 07 nov. 2011 22:01

Puff no entenc la pàgina de Renfe. Si miro "Horaris i tarifes" em surt el que he ficat en el post anterior, però si me'n vaig a la compra em surten molts menys a escollir (a les 9, a les 13 o a les 16:40)

???

No agafo gairabé mai el tren així que vaig una mica perdut. És normal això??

edit: ostia com mola això :omfg: jajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
Time Master
Postejador Nat
 
Entrades: 288
Membre des de: 06 nov. 2011 13:29

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Hachi » 07 nov. 2011 23:04

Time Master ha escrit:Puff no entenc la pàgina de Renfe. Si miro "Horaris i tarifes" em surt el que he ficat en el post anterior, però si me'n vaig a la compra em surten molts menys a escollir (a les 9, a les 13 o a les 16:40)

???

No agafo gairabé mai el tren així que vaig una mica perdut. És normal això??

edit: ostia com mola això :omfg: jajaja

Jo de horaris tren via renfe ho odio mirar, aixi que et respongui en Darko o en Koroki que ells en saben, perquè a mi també em posa histèrica la web de la renfe :omfg:

Aquestes icones les vaig proposar jo, però en koroki només me'n va deixar posar 3, és un nazi :os_t-t:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Hola? xD

EntradaAutor: Darko » 08 nov. 2011 00:15

El bitllets de tren que es compren no són per un tren en concret, sinó que son per qualsevol dels trens del dia en què viatges. Si compres anada i tornada el bitllet, la tornada és vàlida durant els 15 dies després de l'anada.

Però mai he comprat cap bitllet per internet, si l'estació de clot no et cau lluny i vas just de temps abans d'agafar el tren, jo compraria el bitllet al matí a la mateixa estació abans de que anessis a japonés.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron