Holaaaaaaaaaa~ ^·^

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Kimy » 08 nov. 2011 23:48

Benvingudaaaa!

Manna ha escrit:Hm, a veure... M'encanten els shoujo, tot i que fujo dels mangues que són tìpics, i també dels que són mega pastelosos xDDDD m'agraden, a part d'Skip beat!, Kaichou wa Maid-sama!, Vampire Knight i Ouran High School Host Club. Bàsicament, aquests són els meus preferits, tot i que n'he vist/llegit d'altres ^^

Que no siguin shoujo, Ao no exorcist (*·*), Kekkaishi (*·*), Fullmetal Alchemist (*·*) i Bleach, i algún altre que no recordo~


Si t'agrada el shoujo has de llegir Nana, està super bé, també Toradora, Bokura ga ita, sunadokei i Lovely Complex són mangas força entretinguts per a llegir ^^

koroki ha escrit:Wo, dius obertament que t'agrada bleach ?


No té res de dolent que a un li agradi Bleach! Ves amb compte amb el que diu o li diré a la Mochi que et mossegui!
Manna, espero que siguis fan de l'ichiruki, si ho ets tindrem moltes coses de que parlar :perverface:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Sanse » 08 nov. 2011 23:58

Dues coses:
- Benvinguda i tal etc etc.
- És l'origen d'un nick més mono dels que he tingut el plaer de coneixer.
He dit.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Darko » 09 nov. 2011 00:06

Benvinguda!!

Manna ha escrit:El nom d'usuari ve de l'abreviació per part del meu germà petit del meu nom, perquè quan va començar a parlar li resultava molt difícil cridar-me pel nom complet :kawai_oi:

Oh, vaja, el nom no ve del poderós Mana ú.ù m'hagués extranyat i realment esperava que en vingués, però albergava una petita (molt petita) esperança de que sí... ú.ù

Manna ha escrit:m'agraden, a part d'Skip beat!, Kaichou wa Maid-sama!, Vampire Knight i Ouran High School Host Club

De vampire knight vols dir el manga? al dia? D:

koroki ha escrit:Wo, dius obertament que t'agrada bleach ?

lol?
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Manna » 09 nov. 2011 00:08

hachi_90 ha escrit:Ganbatte kudasai!!! Molta sort per l'examen i ànims guapii :kawai_oi:


Arigatou na Hachi ^3^

KonataRiddle ha escrit:
Manna ha escrit:Bueno, gent, servidora va a dormir! Demà em toca aguantar un professor a qui em costa entendre -m'examino de la seva matèria la setmana que ve T0T-, haig d'agafar forçes!

Oyasumiiiiiiiiiiiiii <3

Ka.. Ka.. Ka-ichou wa maid Sama *___* M'encanta!!! Tinc un peluix de la Misaki :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Bueno, no parlo mes que si has d'anar a dormir no sere jo qui no et deixi dormir... Per parlar nomès :perverface:
Bona nit preciositaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!



Jajajajajajjajaja que bé em caus *3*


koroki ha escrit:Woo s'ha presentat !!!

Benvinguda. Psicologia, no es va presentat algu de psicologia fa poc ?

Wo, dius obertament que t'agrada bleach ?



No sé, a veure si en conec algú!
I clar que ho dic, uahahaha! M'agrada, tot i que últimament ha estat fluixet -en la meva opinió >.<-



Ja torno a ser aquiiiiiii, la tele m'ha enganxat i encara no he anat a dormir muahaha! :3
きえゆく て でる つくる すな の おしろ を まちぶせて なみ が せまる ~
Avatar de l’usuari
Manna
Friki
 
Entrades: 61
Membre des de: 08 nov. 2011 10:14

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2011 00:11

Ja deia jo que era raro veure't per aquí xDDDD

Benvingudaaaa per aquí again!! xD

De fet jo m'estic morint de son, però em fa pal anar a dormir ^^UUU
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Manna » 09 nov. 2011 00:14

Kimy ha escrit:Benvingudaaaa!

Manna ha escrit:Hm, a veure... M'encanten els shoujo, tot i que fujo dels mangues que són tìpics, i també dels que són mega pastelosos xDDDD m'agraden, a part d'Skip beat!, Kaichou wa Maid-sama!, Vampire Knight i Ouran High School Host Club. Bàsicament, aquests són els meus preferits, tot i que n'he vist/llegit d'altres ^^

Que no siguin shoujo, Ao no exorcist (*·*), Kekkaishi (*·*), Fullmetal Alchemist (*·*) i Bleach, i algún altre que no recordo~


Si t'agrada el shoujo has de llegir Nana, està super bé, també Toradora, Bokura ga ita, sunadokei i Lovely Complex són mangas força entretinguts per a llegir ^^

koroki ha escrit:Wo, dius obertament que t'agrada bleach ?


No té res de dolent que a un li agradi Bleach! Ves amb compte amb el que diu o li diré a la Mochi que et mossegui!
Manna, espero que siguis fan de l'ichiruki, si ho ets tindrem moltes coses de que parlar :perverface:


Toradora y Lovely Complex, of course! He començat Bokura ga Ita, pero no l'he acabat, i dels altres res, ho sento >_<


Sanse ha escrit:Dues coses:
- Benvinguda i tal etc etc.
- És l'origen d'un nick més mono dels que he tingut el plaer de coneixer.
He dit.



Moltes gràcies! >///< és que el meu germà és :kawai_oi: ~


Darko ha escrit:
Manna ha escrit:m'agraden, a part d'Skip beat!, Kaichou wa Maid-sama!, Vampire Knight i Ouran High School Host Club

De vampire knight vols dir el manga? al dia? D:


Què va! Vaig mirar l'anime, perquè no m'enterava pas del manga per culpa de la traducció... El tinc a la llista de mangues pendents T0T

hachi_90 ha escrit:Ja deia jo que era raro veure't per aquí xDDDD

Benvingudaaaa per aquí again!! xD

De fet jo m'estic morint de son, però em fa pal anar a dormir ^^UUU



Jajajajaaj, costa desenganxar-se! >_<
きえゆく て でる つくる すな の おしろ を まちぶせて なみ が せまる ~
Avatar de l’usuari
Manna
Friki
 
Entrades: 61
Membre des de: 08 nov. 2011 10:14

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2011 00:16

A mi també m'agrada lovely complex, bokuga ga ita i toradora *__* (tot i que toradora he d'acabar l'anime, a veure quan ho faig, però m'agradava el que havia mirat ><)

Ara ja podries llegir VK no?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Manna » 09 nov. 2011 00:18

hachi_90 ha escrit:A mi també m'agrada lovely complex, bokuga ga ita i toradora *__* (tot i que toradora he d'acabar l'anime, a veure quan ho faig, però m'agradava el que havia mirat ><)

Ara ja podries llegir VK no?



Sí que podria... Pero tinc tants mangues/anime per mirar -em falta cultura general xd- i, sobretot, feina de la carrera per fer, que... o.o
És imminent, començaré VK d'aqui res, però no hi ha una data concreta... txan txan txaaaan ò_Ó *tinc son*
きえゆく て でる つくる すな の おしろ を まちぶせて なみ が せまる ~
Avatar de l’usuari
Manna
Friki
 
Entrades: 61
Membre des de: 08 nov. 2011 10:14

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2011 00:19

Jajajaj, la carrera treu molt de temps, ho dic per experiència i en el meu cas més aquest any, la odio ToT


Jo no crec que tardi en anar a dormir tampoc xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Manna » 09 nov. 2011 00:20

Jajajaj, la carrera treu molt de temps, ho dic per experiència i en el meu cas més aquest any, la odio ToT


Jo no crec que tardi en anar a dormir tampoc xD


Haig d'acostumar-me encara, a veure si d'aqui unes setmanes vaig millor...


Ara sí que sí, contestaré demà, que ja se m'ha fet tard >0<

Bona nit a tothooom, i gràcies per comentar, sou totes i tots molt simpàtiques i simpàtics~!!!!! :DDD <3
きえゆく て でる つくる すな の おしろ を まちぶせて なみ が せまる ~
Avatar de l’usuari
Manna
Friki
 
Entrades: 61
Membre des de: 08 nov. 2011 10:14

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Konata » 09 nov. 2011 00:21

*____* Ets tan super mega genial Manna Bondadosa *^*

Jo sempre estic morta de son, pero es anar al llit i no dormo, com a molt aconsegueixo dormir 4 hores, per aixo porto ja un mesos que vaig morta a tots el llocs, no val la pena que vagi a dormir aviat u.u

Lovely Complex es aaaaaaaaaaaaaah, bokura el vaig començar a veure pero.. I Toradora, menys el final em va dkisoadksaio

Jo si vols et puc deixar el primer comic de VK(no tinc la resta)


Bona niiiiiiiiiiit amooor :3(K)!
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2011 00:23

Bonaaa nit preciosaaa ~~

Jo sóc una dormilega, de fet per ser persona he de dormir com a mínim 8h ><, si dormo meny de 8 ja tinc son. De fet també sempre tinc son però bueno, al menys no tinc mal humor per falta de son xD

Kona has de dormir més! ò.ó
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Konata » 09 nov. 2011 00:33

hachi_90 ha escrit:Bonaaa nit preciosaaa ~~

Jo sóc una dormilega, de fet per ser persona he de dormir com a mínim 8h ><, si dormo meny de 8 ja tinc son. De fet també sempre tinc son però bueno, al menys no tinc mal humor per falta de son xD

Kona has de dormir més! ò.ó

Si jo ho intento :os_t-t: Però em sembla que hauré de prendre dormidina per dormir :os_t-t:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2011 00:35

Si fos possible et donaria part de la meva son i de la meva facilitat per dormir xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Holaaaaaaaaaa~ ^·^

EntradaAutor: Konata » 09 nov. 2011 00:38

hachi_90 ha escrit:Si fos possible et donaria part de la meva son i de la meva facilitat per dormir xDDD

Tranquila, el saber que tu pots dormir tranquilament contribueix a la meva tranquilitat i m'ajuda a dormir en part
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron