Els que mireu 3XL per les series que fan, Doctor Who, Torchwood, Bola de Drac... sabeu que hi ha la Rebel·lió i el Nou Ordre (NO)...
La serie ens explica el perquè la Rebel·lió necessita la gent que mira el canal i el perquè el NO la reclama.

Sinopsis:
El món 3XL es desenvolupa a Catalunya, per tant, el país (si s'em permet dir-ho) quedaria dividit en Districtes.
El NO és un partit polític que l'any 1964 (si no recordo malament, tinc poca memòria per les dates u.u") guanya les eleccions democràticament i passa a ser el únic governant del país, la democràcia deixa d'existir i la gent es troba sota el seu règim aguantant i sofrint en alguns dels casos...
Bé doncs, durant aquest any (2012) es crea una organització que s'oposa al NO, és l'anomenada REBEL·LIÓ, els caps d'aquesta, és a dir els nostres protagonistes, són:
ZOÏ
LINX
DAN
ESPAM
MIA
Districtes:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTERESSOS:
1- Els capítols comencen essent de 2 minuts i poc més però s'acaben allargant poc a poc a 9 minuts, l'últim capítol de la segona temporada arriba als 13 minuts i poc...
2- Participar en el MÓN3XL té premi xD, si et registres a la web del canal pots obtar a diversos premis fins ara s'han regalat nintendos 3DS amb dos jocs diferents, Energy tablet, Boli Digital (no vaig entendre molt per a que servia T_T), cameres de fotos, etc...
3-Aquesta serie no es troba en DVD ni en cap format de venta de manera que només es pot mirar a la web del propi canal :S
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Això és tot si hi ha algun dubte pregunteu ^^... juraria que no me deixat res

PD: el punt 3 dels interessos si l'haig de treure digueu ;)