oki, dema cm q he kedat a les 9 15, i tinc classe a les 10 15, tinc molt de temps per anar-ho a mirar,
els hi comentu q les entrades son per el concert del maximum the hormone i m'entendran no?
hachi_90 ha escrit:ok, ja he anat a preguntar si venien les entrades, i m'han dit que si, concretament costen 32,40€, ale ara no fa falta anar-les a comprar a bcn xDDD
hachi_90 ha escrit:en principi haviem decidit de quedar-os parlant o fent qualsevol cosa fins que sortissin els trens, no?
wow wow al final serem bastanta gent ^^
MiraiMaki ha escrit:Sí, pel que veig coneixaré a més membres d'AulaManga, com a tu hachi per exemple.
Algú té ja les entrades? Jo aquesta setmana que ve aniré a comprar les entrades a BCN, perquè dubto trobar-les a Manresa XDDDD
No les podria aconseguir através de La Caixa o algo així? Confused
hachi_90 ha escrit:MiraiMaki ha escrit:Sí, pel que veig coneixaré a més membres d'AulaManga, com a tu hachi per exemple.
Algú té ja les entrades? Jo aquesta setmana que ve aniré a comprar les entrades a BCN, perquè dubto trobar-les a Manresa XDDDD
No les podria aconseguir através de La Caixa o algo així? Confused
jeje sisi jo tambe coneixere gent nova, nomes conec a la meva amiga i a en jako xDD
xoo molaraa segur^^
doncssss no jo encara no les he comprat, pero ho tinc facil per comprar-les
hachi_90 ha escrit:oo wowow, crec que siip,
jo avui tmb he anat a comprarli l'entrada a la meva amgia xDD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants