overclock ha escrit:Quin master el Technoviking...
Per cert, a algú li mola el rollo chiptune? Música composada amb Gameboy i consoles antigues però que no pertanyen a cap videojoc, son fetes expressament, suposo que ja sabeu de que parlo.
Sanse ha escrit:També conegut com a Nintencore. NINTENCORE!!!! És molt guay aquesta.
Jo tenia entès que Nintendocore es més tipus Horse The Band i aquests que ho barrejen amb guitarres rollo metalcore i tal, pel que se quan es 100% fet amb consola es chiptune.
Kimy ha escrit:No sabia que el nom d'això fos chiptune ._.
Pozi!
Ja que us ha molat la Chipzel us deixo unes actuacions al Blip Fest d'ella i de Nullsleep que també es molt amo del mundillo aquest. Es increible com ho flipa aquesta penya punxant amb les Gameboy i el públic inclús tirant-se i de tot, es un rollo molt apassionat. M'encantaria anar a un concert d'aquests jeje.
Per qui tingui curiositat, ho fan amb un cartutxo anomenat Little Sound DJ que es un "tracker" costa moltissim de trobar i els pocs que queden o els tenen aquesta gent que s'hi dedica o valen un paston. Suposo que descarregant una imatge ROM podries arribar a fer-te el teu propi cartutxo pirata flashejant la imatge a una E2PROM, fer un circuit imprès i tal, serà cosa de buscar per internet si algun geek ho ha provat i li ha donat resultat.
La Gameboy Camara incorporava un petit tracker, no tant pro com el LSDJ però es podia fer alguna cosa... un dia me l'hauré de mirar a fons i provar a veure si em surt algo.