Taki ha escrit:(estic segura d'haver-la sentit en una peli, però no recordo quina... Algú ho sap? >.<)
Taki ha escrit:Serà que no l'has vist XD
Taki ha escrit:Gràcies per usar el google per mi. Estic intentant recordar en quin moment la posen...
Jako-kun ha escrit:pos mira un dia després d'examens o kuan vulguis te vens o vinc i la mirem els dos.....k tink ganes de veure-la....^^U
Taki ha escrit:He recordat l'escena on sortia Perfect Day (no la veieu si teniu pànic a les agulles... XD)
Jako-kun ha escrit:Taki ha escrit:He recordat l'escena on sortia Perfect Day (no la veieu si teniu pànic a les agulles... XD)
no l amirare per no fer-me spoiler...xo m'imagino k deu ser un tio punxant-se....XD
Taki ha escrit:Jako-kun ha escrit:Taki ha escrit:He recordat l'escena on sortia Perfect Day (no la veieu si teniu pànic a les agulles... XD)
no l amirare per no fer-me spoiler...xo m'imagino k deu ser un tio punxant-se....XD
XD Bé, jo no ho trobaria un spoiler quan t'he dit 50 vegades que va d'heroina... XD
Combo BREAKAAAERJako-kun ha escrit:Taki ha escrit:He recordat l'escena on sortia Perfect Day (no la veieu si teniu pànic a les agulles... XD)
Taki ha escrit:XD Bé, jo no ho trobaria un spoiler quan t'he dit 50 vegades que va d'heroina... XD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants