Jako-kun ha escrit:fuassss.....no m'enrecordava....diossss....quin cap el meu!!!.....mmmm...com vulgueu.....kedem per la atrda per Barna i ens estem epr alà donant voltes tot i estar les coses tancades....o kedem ja pel vespre?......la Iria i la seva amiga no venen....xo en el seu lloc venn l'Uri (mushroom) i un amic seu.......viam si ens ho podem combinar be
MiraiMaki ha escrit:Jako-kun ha escrit:fuassss.....no m'enrecordava....diossss....quin cap el meu!!!.....mmmm...com vulgueu.....kedem per la atrda per Barna i ens estem epr alà donant voltes tot i estar les coses tancades....o kedem ja pel vespre?......la Iria i la seva amiga no venen....xo en el seu lloc venn l'Uri (mushroom) i un amic seu.......viam si ens ho podem combinar be
El concert comença a les 8.00PM com ja deus saber. El millor crec jo és quedar sobre les 5 o així, ja que ens estalviem córrer per si no trobem el lloc exacte, fer cues, etc etc etc...
I a més, així podem estar xerrant una estona i tal.
Jako-kun ha escrit:MiraiMaki ha escrit:Jako-kun ha escrit:fuassss.....no m'enrecordava....diossss....quin cap el meu!!!.....mmmm...com vulgueu.....kedem per la atrda per Barna i ens estem epr alà donant voltes tot i estar les coses tancades....o kedem ja pel vespre?......la Iria i la seva amiga no venen....xo en el seu lloc venn l'Uri (mushroom) i un amic seu.......viam si ens ho podem combinar be
El concert comença a les 8.00PM com ja deus saber. El millor crec jo és quedar sobre les 5 o així, ja que ens estalviem córrer per si no trobem el lloc exacte, fer cues, etc etc etc...
I a més, així podem estar xerrant una estona i tal.
mmmm des de Girona ho fariem diferent ....arribariem allà a les 7 i algo.....entre metros i tal...seriem al concert a les 7:30 o 7:45.....l'amic d'en Neodark k també ve.....ha dit de quedar a Marina cap a les 7 i algo....sembla be?
Jako-kun ha escrit:XDDDDDDDDDDDDDD
nah nah.....tot i qs'hi pot fer una aprada si vols.....per informar-nos...com fan els bons mangakas...xD
Marina es una parada de metro que queda a prop de la zona de concerts
hachi_90 ha escrit:per cert, com us va anar el concert^^?
hachi_90 ha escrit:si... la meu mare va tenir un motiu per no deixar-mi anar q desde el principi no volia... odio la dictadura de les mares xDDD
O.o m'espanteu xD
hachi_90 ha escrit:oo wowow m agraden els escacs,
tot i que a las 5 de la matinada ja estaveu sares per pensar les jugadeS? xD
neodark ha escrit:I que tal el local dels 80 xd?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants