Hachi ha escrit:Estudies els dies abans, i el dia abans de l'examen a dormir les 7-8h que toquen xD
Konata ha escrit:Hachi ha escrit:Estudies els dies abans, i el dia abans de l'examen a dormir les 7-8h que toquen xD
És la manera ideal.
Al menys en el primer semestre em va anar bé la suicida d'estudiar la nit d'abans i el mateix matí![]()
Però canviaréÉs insostenible
AnimeGirl ha escrit:a les 6.30 jo també ja era dreta >.< tot per dsprs quedar-me en blancmai més repassaré el mati abans de l'examen
Konata ha escrit:AnimeGirl ha escrit:a les 6.30 jo també ja era dreta >.< tot per dsprs quedar-me en blancmai més repassaré el mati abans de l'examen
Jo no repasso pels matins
![]()
En fin... xDD
AnimeGirl ha escrit:Konata ha escrit:AnimeGirl ha escrit:a les 6.30 jo també ja era dreta >.< tot per dsprs quedar-me en blanc mai més repassaré el mati abans de l'examen
Jo no repasso pels matins
![]()
En fin... xDD
El problema es que estava explicant a la resta com fer les cosesi despres m'he quedat com el full de respostes de l'examen Blanca T_T
Hachi ha escrit:Pufff, espero que igualment t'hagi anat bé ><
AnimeGirl ha escrit:Hachi ha escrit:Pufff, espero que igualment t'hagi anat bé ><
Jo tmb reso
Konata ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Hachi ha escrit:Pufff, espero que igualment t'hagi anat bé ><
Jo tmb reso
Proposo fer un sacrifici a alguna divinitat perque ho aprobem tot tots
Aniool ha escrit:Konata ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Hachi ha escrit:Pufff, espero que igualment t'hagi anat bé ><
Jo tmb reso
Proposo fer un sacrifici a alguna divinitat perque ho aprobem tot tots
quan el fem?
Konata ha escrit:Dimecres a les 23:59, i jo proposo sacrificar una monja verge
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants