i despres nodame cantabile que em va recomenar la taki i q per cert m agrada molt

No saps el que te perdsMiraiMaki ha escrit:Sí, jo he vist el primer capítul...el que pasa es que el Yaoi no m'acava de...arrivar XD
La vaig borrar del disc dur perquè no tinc espai XD però si a algú li interessa, guardo el torrent de la sèrie complerta.
koroki ha escrit:No saps el que te perdsMiraiMaki ha escrit:Sí, jo he vist el primer capítul...el que pasa es que el Yaoi no m'acava de...arrivar XD
La vaig borrar del disc dur perquè no tinc espai XD però si a algú li interessa, guardo el torrent de la sèrie complerta.
El yaoi es Lo millor del mon, juntament amb el yuri.
MiraiMaki ha escrit:Ja he vist Tengen Toppa - Gurren Lagenn, i simplement diré que m'ha semblat brutal;
MiraiMaki ha escrit:Ja he vist Tengen Toppa - Gurren Lagenn, i simplement diré que m'ha semblat brutal; feia temps que no m'emocionava així amb una sèrie...em falta l'OVA i ara habiam què tal estarà la peli...que per cert, suposo que serà d'anime, oi?
hachi_90 ha escrit:jaja que monaaa, poss jo potse la setmana que be la miru ale^^, a mi tmb m agraden series d aket tipus xo, hi son xq les gen les miri
a x certt ja he acabat de veureee lovelesss, m encantaaa ^^, tot i q hi ha algunes escenes molt cruelsssU.u, la recomanu!!
Jako-kun ha escrit:ei tampoc ni ha per tant com per tirar-te pedres per Princess Tutú....vaig trobar un AMV molt bo d'aquesta serie......i no se li vaig agafar com carinyu es podria dir i vaig mirar un capitol....algun dia l'haig de continuar veient....no se de kin fansub mels vaig baixar ni a kina carpeta els tink ara....xo wenu...ù.u
PD: et mereixeries pedres si t'agradés en Rossiu...justament perk és un personatge que li té molta simpatía a les pedres.....muajajajajajajajaja
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants