kines series miraveu de petits???

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 07 juny 2008 14:08

U.u buenoo... al menys hi haura final, millor que hi hagiu un final obert que no hi hagi res ^^

jaj uzu molt bo lo de que les noies babean x inuyasha xDD, xoo sha de dir que es molt monu jaja
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2008 01:52

Uzu ha escrit:edit: normal que no ho sabés xD la noticia ha sortit avui xD

quan un ès ràpid......ès ràpid..... :roll:
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 08 juny 2008 12:03

curiós, a mí m'havien dit que s'havia acabat fa temps... no et pots fiar de la gent xDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2008 12:24

Elfangor ha escrit:curiós, a mí m'havien dit que s'havia acabat fa temps... no et pots fiar de la gent xDDDD

ja se sap k mai t'has de fiar de les males llengues...XDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taishi » 08 juny 2008 15:45

L'Inuyasha es com el Pare Noel, tothom el vol.

Per cert, ningú mirava Rina y Gaudi (Slayers)? Es veu que faràn una nova temporada al Japó aquest estiu.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2008 16:10

Taishi ha escrit:Per cert, ningú mirava Rina y Gaudi (Slayers)? Es veu que faràn una nova temporada al Japó aquest estiu.

jo la mirava kuan era petit.....xo han fet tantes parts k ja no se kina és kina.....recordo el combat final contra en Vargas.....i els inicis de la sèrie res mes...ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 juny 2008 21:41

Podem començar parlant de calçes i acabarem parlant de sostens, algún dia.
A mi Inuyasha m'agrada, però...vaja, no diré res que no haguem dit ja.
En canvi, One Piece...la veritat, m'agrada molt. L'Oda té un estil únic per narrar històries, a més de ser molt pacient. Mireu per exemple en Laboon, que no-se-quants capítuls després resulta ser nakama d'en Brook...

PD: No ho he ficat en spoiler perquè no crec que algú s'en recordi d'el Laboon XD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 14:45

jo sí que me'n recordaba d'en Laboon, es que a mí aquests detalls d'en Luffy m'encanten. Visca els amics! xDDDD

a més, m'he llegit el manga com deu cops, per repetició em queden(ains, si pogués fer aixó amb les classes... xDDDD).

Reena y Gaudi... droga de esclavos... *calfred* pero sí, jo tb el veía de "jove". Quan el feien a la 2, quin vici... Amb lo que molava en Zeldigas... Zegardis... en Zerogadisto xDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 15:47

Elfangor ha escrit:Reena y Gaudi... droga de esclavos... *calfred* pero sí, jo tb el veía de "jove". Quan el feien a la 2, quin vici... Amb lo que molava en Zeldigas... Zegardis... en Zerogadisto xDDDD

era Zelvadis no¿?....jo m'en recordo d'un dia k van al mar i cau al mar i surt amb la cara plena de percebres....i no es nota que són els percebes i que són les coses que ja tenia a la cara....xD....xo s'ha de reconeixer k era bastant pr00...xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 18:05

el nom es Zelgadiss, pero en japonés es molt difícil de dir. Si ho mires en VO, pronuncien "Zerogadisto", que suposo que per un japo deu ser molt difícil de recordar xDDD

i quan para una bala de canó amb el cap? o quan el fan servir d'ancla per un vaixell pk es lo més pesat que tenen xDDDD o, lo millor de tot, quan son en uns banys i s'esta neteixant, possa cara trista, es mira l'esponja i diu "jo, ni tan sols amb un raspall de pues d'acer" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 18:13

Elfangor ha escrit:i quan para una bala de canó amb el cap? o quan el fan servir d'ancla per un vaixell pk es lo més pesat que tenen xDDDD o, lo millor de tot, quan son en uns banys i s'esta neteixant, possa cara trista, es mira l'esponja i diu "jo, ni tan sols amb un raspall de pues d'acer" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

juassss....genial la última....pobre em feia pena amb la seva maledicció sempre a sobre.....al final aconsegueix treure-se-la¿?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 18:18

nop. Bueno, a les noveles no ho se, pero com a mínim ni al manga ni a l'anime (potser en alguna peli l'hi treuen durant un moment, no les he vist totes, així que no ho puc assegurar, pero jo no se de que li hagin tret mai).
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant