Pel·lícula real de Bola de Drac

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Jako-kun » 20 jul. 2008 16:36

merda! han petat tots els links....ù.u

noves imatges de la película:
http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... e&ide=3218

PD: pel k veig, les boles de drac es faran servir com a armes, perk a totes les escenes k surten, sembla k li flotin sonçbre la mà.....i acumulin energia....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 20 jul. 2008 21:45

Jako-kun ha escrit:PD: pel k veig, les boles de drac es faran servir com a armes, perk a totes les escenes k surten, sembla k li flotin sonçbre la mà.....i acumulin energia....ù.u

jo vaig pensar exactament el mateix xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: koroki » 20 jul. 2008 21:58

Jako-kun ha escrit:merda! han petat tots els links....ù.u

noves imatges de la película:
http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... e&ide=3218

PD: pel k veig, les boles de drac es faran servir com a armes, perk a totes les escenes k surten, sembla k li flotin sonçbre la mà.....i acumulin energia....ù.u
No han estat sempre aixo ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 03 set. 2008 20:15

En Toriyama s'aixecaria de la tomba si estigués mort, a mi poc m'ha faltat per palmar-la.
Jutjeu vosaltres mateixos: http://www.mcanime.net/noticias/leer/im ... omentarios

Vaig a vomitar una estona, vagi bé.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Elfangor » 03 set. 2008 21:57

no es Bola de Drac. L'únic que ho relaciona amb la serie son els noms, i el fet que hi ha unes boles de drac(pero tots sabem que a Bola de drac, les boles de drac son el menys important xDDDD).

Ja no només el maquillatge d'en Piccolo es completament absurd(per qué groc?)... collons, que en Goku va de taronja. Per qué no de vermell? Es una simple cuestió de triar el color de roba, ni el pressupost ni el guió afecten. La roba era vermella, no taronja! Aixó son ganes de tocar els ous i jastá.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Dobok San » 04 set. 2008 00:26

ës lo pitjor que he vist en la meva vida.... i ens reiem d'aquella peli antiga basada en la historia original de Son Goku i sembla que aquella acabara assemblança mes al anime que no una peli amb el mateix nom.
Realment no sé que tenen pel cap el director i productors, en serio... l'actor que fa de Goku no li donaria ni el paper de personatges tan rellevants com en Chaos... desprès ens foten el Follet Tortuga sense barba, sense ulleres de sol i amb cavells (Oleee oleeeee i ooooleeeee) i per acabar-ho de rodar un Cor petit ultra mega lleig, de color groc i sense les antenes... això és un namekià??? Que mes ens falta?? una Bulma amb els cabells pel-rojos de 1,50m d'alçada i amb una cama de fusta??

Per la meva part no la penso veure mai. /spit /spit /spit
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Kerla » 04 set. 2008 08:49

Jo havia vist alguna foto de satanàs cor petit que era correcte i el que tocava.... perquè ara fan.... ..... això!

aquesta aberració només dona per plorar, volen fer una peli d'arts marcials cutre i amb una mica de màgia i utilitzar el nom de Bola de Drac per vendre vendre i vendre. (i donar ganes als fans de volar el cap al director guionistes i qualsevol que hagi tingut les "brillants idees" de modificar tot com els hi ha donat la gana)
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Elfangor » 04 set. 2008 10:10

Kerla ha escrit:Jo havia vist alguna foto de satanàs cor petit que era correcte i el que tocava.... perquè ara fan.... ..... això!

si et refereixes a aquesta
Imatge
Es un fanart, no una foto de la peli.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 set. 2008 16:58

Si tres fans sense pasta fan aixo: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-YaIKXRBGjM[/youtube]

...els de la FOX podrien fer els nostres somnis realitat.
MiraiMaki

Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Xose » 04 set. 2008 20:07

Podrien pero...

¿No els hi surt a compte?

¿No en tenen ganes?

¿No saben fer-ho?

¿No són lo suficientment frikis?

¿No volen fer fanservice?

Qui sap... però segur que això molarà molt més que la pel·licula... fixeu-vos-hi... FINS I TOT L'A-17, A-18 I GREAT SAYAMAN (El Gran Guerrer del Vent en català XD) S'ASSEMBLEN!!!
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Elfangor » 04 set. 2008 21:52

aixó de "sense pasta"... diría que ho va fer un estudi especialitzat en efectes especials. No sé si com a mostra d'habilitats, o per aborriment o que... clar que igual estic mal informat ^^U
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Taki » 04 set. 2008 22:01

Sense comentaris... Pero ja no podiem esperar res millor, despres de veure el que haviem vist fins ara.

Be, si, podiem esperar que en Piccolo fos verd. Aixo si que podiem esperar-ho. Ara es veu que ni aixo.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 04 set. 2008 22:44

que te aquesta pelicula que sempre que penso que no pot ser mes dolenta em sorren amb algu millor ?

Jo la veure, pero evidement no pagare res per aquesta merda, nomes la mirare per riure.

Picolo groc rulz
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 set. 2008 15:19

Sóc l'únic que veu en Piccolo gris? XDDDD

Daltonisme rules!
MiraiMaki