Aqui van algunes fotos que he trobat pel PC de casa.....ale, enjoy it!
Aqui una foto on hi sortim---> Iria, Yami, Taki, Sergi, Anna, Guillem i jo...i una altre de regal....va ser de un dia que varem anar a Barna per no se que fer...ù.u:
Aqui una on surto amb la meva novia, la Núria (Airún) d'un dia que varem anar a Roses:
Aqui una que sortim en Marc (un amic meu ) i jo a un concert de Devil Driver:
----------
I aqui una zona per els més nostàlgics (no, no estic parlant de les Retrojonrades tranquis....xD), quan encara erem joves i no sabiem el que ens feiem (bé....la cosa tampoc ha canviat tant....ù.u) son fotos que tenia per aqui de la Festa de la udg i de la jornada de portes obertes de la uni de fa un any si no oblido malament....i als que hi sortiu...res de cobrar Copyright (quina llastima Sanse que no existissis en aquella època...XD):
Dos fotos del torneig de Jan-ken-po k varem fer......bé, una d'elles més èpica que l'altre...XD:

(resistance is futile!)

(en realitat el premi del concurs me la sudava.....jo el que volia era la satisfacció d'haver guanyat i la satisfacció que en Sergi em fes tocaments....XDDDD)

(els dos Luisos [Sikiatrik i Neodark] i en Koroki)

(els otakus de Psicologia^^)
---------------------------------------------------------
I per ultim, un regal per a tots els que us hagiu dignat a mirar les meves fotos sense vomitar ni mastrubar.... a aquesta foto jo li posaria el títol de "Fat Xuxu is watching you masturbate".....es la gata de la meva germana i es diu "Xuxu" (no no, no està rellena de crema, xo poc li falta XD)....esta ultra-fat xo ella es feliç....sisplau abstingeu-vos de fer motivators i tal.....xo us entenc, a mi m'ha costat molt no fer un motivator d'aquesta foto...XD