Recomanacions (o no) d'Anime

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: MiraiMaki » 01 abr. 2008 15:07

Ostia, quin gran post, podriem obrir un tema postejan els managa/animes més recomenats per totom, crec que a més d'un (jo inclós) ens serviría.

La sèrie que jo NO recomano gaire, tot i ser del genial Toriyama-Sensei, es Blue Dragon...la trobo previsible, monòtoma i "del montón", tal i com ha dit algún user.

La sèrie que em va agradar i em vaig fer un bon fart de plorar amb l'últim capítul és Elfen Lied, 13 capítuls, igual que Hellsing, una sèrie que també està força bé.

Strawberry Panic, no em va agradar gaire, em va semblar un desarrollament d'argument força lent.

La pel.lícula anime que recomano es Spriggan, dels creadors d'Akira, pero aquesta primera em va agradar molt més.

Evangelion, és una sèrie que porta moltes contradiccions. al comensament em va enganxar, molta acció, intriga i escenes divertides, però al final, en la pel.lícula...en fi, ho vaig trobar penós.

Saluts!
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 01 abr. 2008 17:54

MiraiMaki ha escrit:La sèrie que em va agradar i em vaig fer un bon fart de plorar amb l'últim capítul és Elfen Lied, 13 capítuls, igual que Hellsing, una sèrie que també està força bé.

Hellsing és molt millor el manga......l'anime esta passable....xo son millor les OVAs k estan treient ara....tenen millor quality!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 01 abr. 2008 21:20

MiraiMaki ha escrit:Strawberry Panic, no em va agradar gaire, em va semblar un desarrollament d'argument força lent.
A mi m,e va agradar bastant, pero es que m'encata el Yuri.

Tot i axi, reconec que es massa lenta, li sobren potser 5 o 6 capitols,

El manga es MOLT més rapid, i canvia força la historia, suposo que si seguisim millor el manga hagues estat una serie de 12 capitols i no0 de 24.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 01 abr. 2008 21:50

Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:La sèrie que em va agradar i em vaig fer un bon fart de plorar amb l'últim capítul és Elfen Lied, 13 capítuls, igual que Hellsing, una sèrie que també està força bé.

Hellsing és molt millor el manga......l'anime esta passable....xo son millor les OVAs k estan treient ara....tenen millor quality!!!

Sí, he vist les dos primeres i segueixen l'argument del manga, no hi surt l'incognito aquell que es varen inventar en l'anime, i segons diuen seràn 11 OVA´s en total, i ja està anunciada desde fa temps la 4a, aixi que amb paciència les veurem totes ^^

A mi m,e va agradar bastant, pero es que m'encata el Yuri.

Tot i axi, reconec que es massa lenta, li sobren potser 5 o 6 capitols,

El manga es MOLT més rapid, i canvia força la historia, suposo que si seguisim millor el manga hagues estat una serie de 12 capitols i no0 de 24.

Sí, a mi també m'agrada el yuri, però no m'apassiona, per això mateix vaig començar a veure strawberry panic, perquè és yuri, ves XD

També m'he deixat D. Gray-Man, però en Manga, perquè en anime, vaig veure sols el 1r capitul i s'hem va fer aburrit... =o=''

Potser serà que m'està agradant més llegir que estar amorrat davant una pantalla mirant com els personatges es foten d'hòsties XD
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 01 abr. 2008 22:38

jurls....11 OVAs a una Ova per any....mmm....ens keden 8 anys esperant...xD
...tot i k no se com podràn fer-ne 11 si el manga en principi va pel tomo 9 i li keda poc epr acabar segons va dir l'autor...ù.u

D. Gray-man està apssable i en segueixo el manga......xo vaig veure cada censura a l'anime k em van entrar ganes de vomitar...ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: MiraiMaki » 02 abr. 2008 12:18

Jako-kun ha escrit:jurls....11 OVAs a una Ova per any....mmm....ens keden 8 anys esperant...xD
...tot i k no se com podràn fer-ne 11 si el manga en principi va pel tomo 9 i li keda poc epr acabar segons va dir l'autor...ù.u

D. Gray-man està apssable i en segueixo el manga......xo vaig veure cada censura a l'anime k em van entrar ganes de vomitar...ù.u

jajajjajaja

Segur que no són pitjors que les de Naruto o Dragon Ball; em va marcar la sang blava de la Hinata per Cuatro, si és que com es nota que és de la branca principal :lol:
MiraiMaki

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2008 12:52

Refloto el tema (joder com havia baixat XD) perquè avui he començat dues series (carai, i no és ni la 1 del migdia) i m'estan semblant força recomanables...

Kino no Tabi: La historia d'un viatger i la seva moto que parla. Sí, parla. Vaja, que va passant per ciutats i veient què hi passa... Bàsicament XD No sé si evolucionarà a alguna cosa més... M'està agradant però potser és una mica lenta. Si algú la vol veure que sapiga que la versió d'AU costa una mica de trobar, de fet és per això que jo he tardat molt en començar-la.

Ookiku Furikabutte: Anime de baseball. Protagonista pringat que vol jugar a baseball (com a pitcher concretament), equip acabat de crear... Bé, una mica lo típic suposo, però m'està agradant. Ara, s'ha de dir que potser és una mica GAY però això es veu desde l'opening i molestar-me molestar-me, doncs no em molesta XDI per cert, pel que tinc vist, la mànager és la canya XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 21 oct. 2008 13:33

Seps seps....es bastant gay la serie de Ookiku Furikabutte......xo ho trobo original si mes no....XD

nomes cal veure l'opening com ha dit la Taki:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=dW-2x40AIpo[/youtube]
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 21 oct. 2008 13:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2008 13:37

Si és que el protagonista és uke a matar i es porta un rollo amb el catcher... Que bueno... XD

Per cert, la millor frase de la història:

Imatge

I per fi he trobat d'on surt!
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2008 14:50

nomes puc dir lol xDDD
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 21 oct. 2008 14:53

Pot estar bé, po per anime de beisbol que no em treguin Dohme, l'as del beisbol ( o algo així ) Era sublim.

P.D: Com molt bé ha dit la Hachi, realment és molt LOL XDXD
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 oct. 2008 14:58

Simplement una frase sublim.

Dintre de poc la veurem a Frasalia.
MiraiMaki

EntradaAutor: Taki » 21 oct. 2008 15:29

HaganeNo_Edward ha escrit:Pot estar bé, po per anime de beisbol que no em treguin Dohme, l'as del beisbol ( o algo així ) Era sublim.

Era "el petit geni del beisbol", crec XD Bé, no sé, fa molts anys XD

Ostres, i també anava d'un pitcher, no? Quines coses...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: MiraiMaki » 21 oct. 2008 22:27

Taki ha escrit:
HaganeNo_Edward ha escrit:Pot estar bé, po per anime de beisbol que no em treguin Dohme, l'as del beisbol ( o algo així ) Era sublim.

Era "el petit geni del beisbol", crec XD Bé, no sé, fa molts anys XD

Ostres, i també anava d'un pitcher, no? Quines coses...

Hòstia! Si era l'anime que emetien els de Televisió de Catalunya era brutal, amb la pilota Kage Bunshin, i el llençament trenca bats, mare meva que bèsties que eren :shock:
MiraiMaki

EntradaAutor: Dobok San » 23 oct. 2008 22:16

Bueno es sabut per tothom que no estic al nivell de frikisme en qüest[url]ions de manga i anime de molts de vosaltres, per tant posarè un link a la pagina d'en Dannychoo on surt la llista dels millors animes del 2007 segons els japonesos.
Ho poso perque potser no n'heu vist algluna i serà una bona recomenació tot i que sigui de fa un any xDD
http://www.dannychoo.com/adp/eng/1320/Best+anime+of+2007.html
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant